וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הציתו נקודת משטרה בקריית ביאליק

קובי מנדל

9.5.2010 / 14:17

שלושה צעירים מקריית ביאליק מואשמים בהצתת נקודת המשטרה בשכונת צור שלום בעיר. כתוצאה ממעשיהם, נגרמו נזקים כבדים לתחנת המשטרה. אחד הנאשמים מכחיש מעורבותו

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגשו היום (ראשון) כתבי אישום נגד שלושה תושבי קריית ביאליק בגין הצתת נקודת המשטרה בשכונת צור שלום בעיר. עמי חזיזה בן 26, טל כהן בן 23 ומאור לב בן 27 מואשמים בהצתה, קשירת קשר לפשע והיזק בזדון. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

לפי כתבי האישום, שאותם הגישו עורכי הדין ענת שטיינשניד ואפרת ברזני מפרקליטות מחוז חיפה, עולה כי השלושה קשרו קשר להצית את נקודת תחנת המשטרה בעיר. לצורך כך חזיזה הצטייד בבקבוק שהכיל בנזין ובמהלך אחד הלילות בסוף חודש ינואר, נסעו הנאשמים במטרה להצית את נקודת תחנת המשטרה. בכתב האישום צוין עוד כי השלושה יצאו מרכבם סמוך לנקודת המשטרה כשבידיהם סולם ובקבוק בנזין וכי הנאשם מאור לב נותר על מנת לתצפת על האזור ולשמור. הם נשאו את הסולם והשעינו אותו על קיר סמוך לבניין בו נמצאת תחנת המשטרה.

עוד צוין כי הנאשם טל כהן החזיק את הסולם בעוד הנאשם עמי חזיזה עלה עליו ובידו בקבוק הבנזין. כתב האישום ממשיך ומפרט כי חזיזה ניפץ את שמשת החלון של נקודת המשטרה ושילח אש בתחנה דרך החלון תוך שימוש בבנזין. כתוצאה ממעשיהם פרצה אש בנקודת המשטרה ונגרמו נזקים למקום.

בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים צוין כי "בידי התביעה ראיות לכאורה הכוללות וידוי של שניים מהנאשמים בפני מדובב". לעומת השניים, הנאשם מאור לב הכחיש בחקירתו קשר למעשים המיוחסים לו גם לאחר שעומת עם דבריהם של שותפיו וטען כי הם משקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully