וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום ראשון באונס הקבוצתי של בת ה-12

9.5.2010 / 10:58

לביהמ"ש הוגש כתב אישום ראשון בפרשת האונס הקבוצתי של הילדה בת ה-12 מהמרכז. האישום מייחס לנער בן 17.5 עבירות של אונס וביצוע מעשים מגונים. "הנאשם לא בחל לנצל ניצול ציני ואכזרי את תמימותה וחולשתה של הילדה"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום ראשון בפרשת האונס הקבוצתי של הילדה בת ה-12 מאזור המרכז. כתב האישום הראשון מייחס לנער בן 17.5 עבירות של אונס וביצוע מעשים מגונים.

הפרקליטות מבקשת להוציא צו איסור פרסום על פרטי כתב האישום ולהאריך את מעצרו של הנער עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר שהגישה עורכת הדין מאיה בראל מפרקליטות מחוז תל אביב נכתב "כי הנאשם לא בחל לנצל ניצול ציני ואכזרי את תמימותה וחולשתה של בת ה-12 לסיפוק יצריו". לטענת הפרקליטות ישנם עוד מספר חשודים בפרשה – כולם מתחת לגיל 14 וחלקם אף מתחת לגיל 12, גיל האחריות הפלילית.

בשבוע שעבר נעצרו מספר נערים בגילאי 13 עד 17 בחשד שאנסו ילדה בת 12 במרכז הארץ. המשטרה פשטה על בתי הספר בהם לומדים הנערים וביצעה את המעצרים בעקבות דיווח של רשויות הרווחה, לפיו הילדה קיימה יחסי מין עם מספר נערים בחודשים האחרונים. מהחקירה עלה כי המעשים בוצעו, לפי החשד, בתוך שטח בית הספר בו לומדים המעורבים ובגינות ציבוריות לאורך שנתיים.

הדיווח הועבר לרשויות על ידי אחד המורים בבית הספר של הילדה. מחקירה ראשונית עולה, כי יחסי המין לא נכפו על הנערה, אולם בשל גילה הצעיר הם מוגדרים כמעשה אונס. המעשים התגלו לאחר שהילדה התוודתה בפני מורה בבית הספר על המקרים. המורה עירבה את הוריה של הילדה והם אלה שהגישו תלונה במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully