וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באשדוד: גבר בן 30 נדקר למוות

רמי שני

9.5.2010 / 0:01

גבר בן 30 נדקר בחזהו בקטטה בה היו מעורבים מספר בני אדם באשדוד. הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון במצב קשה, ומאוחר יותר מת מפצעיו. המשטרה: "כשהגענו כבר לא היה אף אחד במקום, רק הדקור מוטל בכיכר"

חשד לרצח באשדוד: גבר בן 30 נדקר למוות בשעות אחר הצהריים אתמול (שבת) ברחוב נחל שורק בעיר. צוות מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים ברזילי באשקלון כשהוא במצב קשה, אך מאוחר יותר הוא מת מפצעיו. מחקירה ראשונית עולה, כי הגבר נדקר בחזהו באמצע הרחוב. בשלב זה טרם ברורות נסיבות האירוע, והמשטרה חוקרת מספר כיוונים שונים. החוקרים, בראשות מפקד תחנת אשדוד סגן-ניצב גבי דדון, מנסים כעת לאתר עדי ראייה על מנת לתשאל אותם על שאירע.

ככל הנראה, באזור כיכר בן עמי בחלק הדרומי באשדוד התפתחה קטטה בין מספר בני אדם ובהם הנרצח שאינו מוכר למשטרה. אישה שהיתה במקום והיתה עדה לקטטה הזעיקה את מגן דוד אדום ואת כוחות המשטרה.

"כשהגענו לשם כבר לא היה אף אחד, רק האיש היה מוטל בכיכר", סיפר סגן-ניצב גבי דדון, מפקד משטרת אשדוד. "התחלנו לחקור עדי ראיה כדי לנסות להגיע למעורבים בקטטה, בזה עוסקים החוקרים שלנו בשעות האלה", אמר. חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית של משטרת לכיש. עד כה לא נעצרו מעורבים בקטטה.

אך פה לא נגמרו אירועי האלימות אמש: צעירה בת 28 תושבת לוד נפצעה באורח קשה לאחר שככל הנראה נורתה בגבה מספר פעמים. היא פונתה לטיפול בבית החולים "אסף הרופא" כשהיא סובלת משתי פגיעות ירי. על פי החשד, היא נורתה בביתה ומשטרת לוד פתחה בחקירה.

כמו כן, צעיר בן 18 נדקר בשעות הערב בחוף ציון באילת. צוות של מגן דוד אדום פינה אותו עם פציעות בגפיים לבית החולים יוספטל. המשטרה פתחה בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully