וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיגי הדרוזים והמשטרה הסכימו לשתף פעולה

קובי מנדל

8.5.2010 / 13:54

ראש מועצת עוספיה: "יש לנקוט ביד קשה ולמצות את הדין עם אותם פורעי חוק אשר גורמים לנזק ולוונדליזם". ניצב קורן: "פעילות התושבים למנוע מפורעי חוק להפר הסדר חיונית"

צמרת המחוז הצפוני בפיקודו של ניצב שמעון קורן נפגשה בצהריים (שבת) עם ראש מועצת עוספיה וחברי המועצה וכן עם נכבדים דרוזים בעקבות האירועים האלימים שהיו באחרונה בכפר, במחאה על הנחת קו צינור הגז באדמותיהם סמוך לאזור יוקנעם. מהמשטרה נמסר כי בפגישה סוכם על שיתוף פעולה בין הצדדים וכי הנוכחים גינו בחריפות את האירועים האלימים שהיו בכפר.

ראש מועצת עוספיה ווג'ייה כיוף אמר במפגש כי "יש להפריד בין מאבקם הלגיטימי והצודק של בעלי האדמות לבין האירועים האלימים" והדגיש כי "יש לנקוט ביד קשה ולמצות את הדין עם אותם פורעי חוק אשר גורמים לנזק ולוונדליזם". מפקד המחוז ניצב קורן ומפקד מרחב חוף תת ניצב רוני עטייה שיבחו את פעולת התושבים ואת נכונות ראשי המועצות דליית אל כרמל ועוספיה לשתף פעולה עם המשטרה כדי לשמור על השקט והסדר בכפרים אלה. אמש התארגנו עשרות תושבים וקיימו סיורים בהתנדבות למנוע הפרות סדר.

ניצב קורן ציין כי "כל ניסיון לפגוע בנקודת המשטרה או בכל מוסד ציבורי אחר הוא בבחינת פגיעה בסמל שלטוני והמשטרה לא תעבור על כך לסדר היום". נציב קורן הוסיף כי "פעילות התושבים ומשמרות מיוחדות אותם הם החלו לארגן כדי למנוע מפורעי חוק להפר את הסדר הן חיוניות כדי לשמור על שלטון החוק". הנוכחים בפגישה גינו בחריפות את מעשיהם של אותם צעירים בימים האחרונים בכפר עוספיה ובין הנוכחים סוכם על המשך ההידברות. למרות הסיכומים המשטרה תיערך מחר בכוחות גדולים באתר עבודות הנחת הצינור שכן מחר העבודות יחלו באדמותיהם של אלה שטרם הושג עימם סיכום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully