וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי שקלים

א.ב. דן

8.5.2010 / 10:41

א.ב. דן נובר בראשם של אנשים כדי למצוא איך אפשר לעשות את זה לחיה שלכם בחינם. בסיבוב הנוכחי - לאון פלדמן וקוביית הקרח

לאון פלדמן, איש רדיו (רדיו ת"א, קול הקמפוס 106FM) ואושיית לילה חייתית, נענה להפצרות המדור וחושף כיצד הוא מגדל חתול מאושר. ויש לו לא מעט נסיון -הוא טיפל ב"מלך" ז"ל (1995-2009) חתול מעורב עם שרידי אנגורה וכיום מטפל בשני חתולים. חוץ מלדאוג לרווחתם, פלדמן הוא העורך והמנחה של "לכלוך באוזן", ליין הופעות חודשי באוזן בר שהחל ב2008, בו הוא מציג עשרה הרכבים עצמאיים ומפתיעים. שווה לבוא, להקשיב, וגם לשאול על נוסחת הקסם החתולית שלו.

הטיפ של לאון: תן אייס-קול לחתול

"טיפ לימי הקיץ שמתקרבים. מניסיון, החתול שלי "מלך" זכרונו לברכה לא אהב לשתות מים וגיליתי שכשאני שם לו קוביית קרח בקערת מים הוא נגנב. וזה מתחיל ממשחק ואז הוא שותה מים. בעצם קוביית הקרח במים גם עושה לו משחק וגם עוזרת לו לשתות יותר. זה גם מאוד נוח לצנן אותם וזה גם עוזר להם קצת להיות יותר אנרגטיים וויטאליים".

וואו, להציל את החתול מהתייבשות. אז ככה אתה יכול ללכת בערב לאוזן בר בלי לדאוג. בקשר לזה - מה מתוכנן בערב הקרוב? שמעתי שזה קרוב לעולמנו

"הערב הקרוב מוקדש ללהקות עם שמות של חיות. גיליתי שאחד התחביבים של מוזיקאים זה לקרוא ללהקה שלהם על שם של חיות, מימי החיפושיות ועד לימי הזבובים וכמובן – גן חיות. החלטתי לערוך ערב כזה והזמנתי כמה וכמה הרכבים בועטים וחייתיים..."

יום חמישי 20.05.10 החל מתשע בערב, 20 ¤ ואתם בפנים. וזכרו, רק להקות עם שם של בעלי חיים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully