וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגרגרים מצחוק

עובד אלחליבי

7.5.2010 / 13:00

איתי שגב, שחר חסון ועוד קומיקאים מקיימים ערב התרמה עבור חתולים חסרי בית. הם מבטיחים לקרוע אתכם מצחוק, אתם מבטיחים להגיע?

איך נשמע לכם להגיע בבוקר ליום עבודה ולראות 800 חתולים שבעים ומגרגרים? לשמוע 800 קריאות מיאו? עבור מתנדבי עמותת "גירגורים" זו שגרה. "גירגורים" אוספת חתולי רחוב זרוקים, חתולים שזקוקים לטיפול רפואי, ביניהם עיוורים ונכים. היא מעקרת ומסרסת אותם, נותנת להם מזון, טיפולים רפואיים ובעיקר בית חם. המקלט להצלת חתולים של “גירגורים” חופשי מכלובים ואינו ממית, וחוסים בו למעלה מ-800 חתולים ועשרות כלבים הזקוקים לעזרה.

עקב החובות הרבים לטיפולים וטרינריים, מזון לחתולים ולכלבים ועקב העלויות הרבות הכרוכות בטיפול בכל אותם חתולים וכלבים, יזמו מתנדבי העמותה ערב התרמה שיכלול מרתון סטנד אפ בהשתתפות אמנים מובילים (שהתנדבו להופיע!) ביניהם דודו ארז, שחר חסון, איתי שגב, אדם שרון, יונתן ברק, יוסי טרבלוס, דובדבני וקובאץ'.

הצלחנו לחלץ מהאמנים תשובות על מספר שאלות מפתח:

ליאור דובדבני:

איזה חיה לדעתך הייתה יכולה לנהל את המדינה? "זה כבר קורה..."

מה הזיכרון הראשון שלך שקשור לבעלי חיים? "צ'יטי, הכלבה הראשונה שלי, רועה כנעני. השכן שלי לצערי שחרר אותה והיא נדרסה"

ז'אן פול סארטר אמר פעם "הייתי מסוגל לשכב עם כל דבר, גם עם יתוש" מה אתה חושב על גישת הפילוסוף? "שהוא בזרימה טובה!"

איתי שגב:

איזה חיה הכי מצחיקה בעיניך? "חיה הלפרין משעת כושר ולא כי היא באמת מצחיקה, פשוט זו החיה היחידה שאני מכיר חוץ מחיה שנהב אבל היא לא נחשבת כי אני לא אוהב מיץ פטל"

מה הזיכרון הראשון שלך עם בעלי חיים? "יצאתי פעם עם משהי . הכרנו על הסט בצילומים של החתול שמיל (היינו קהל) . קבענו דייט ובדרך לדייט דרכתי על קקי של כלב ... אבל זה לא הזיכרון הראשון כי הפעם הראשונה שדרכתי על קקי של כלב היה בגיל חמש כשגרתי בקיבוץ מגידו ודרכתי על הקקי של פלוטו. בקיצור , נפגשנו ואז הבנתי שהיא קרציה . אז נפרדנו והיא הפכה לעלוקה . לא הפסיקה להציק, אז ביקשתי עזרה משמוליק קיפוד ופינצ'רנו לה את החיפושית כדי שתעוף"

איזה חיה לדעתך הייתה יכולה לנהל את המדינה? "שניצל"

אדם שרון:

איזה חיה לדעתך הייתה יכולה לנהל את המדינה? "עורב. זה הדבר הכי קרוב ל"ערסאוות”. גם אוהב זהב וגם נוצץ. בנוסף זאת חיה נקמנית"

איזה חיה הכי מצחיקה בעיניך? "דב נמלים. הוא לא סגור מה הוא"

ז'אן פול סארטר אמר פעם "הייתי מסוגל לשכב עם כל דבר, גם עם יתוש" מה אתה חושב על גישת הפילוסוף? "אני איתו. גם לי אין סטנדרטים גבוהים..."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שחר חסון:

איזה חיה הכי מצחיקה בעיניך? "דיונון. מגן על עצמו בהתזת דיו. מה ההגנה כאן? זה לא שמסתובבים כרישים עם חולצות לבנות"

איזה בעל חיים היית רוצה לאמץ אבל אתה לא יכול? "יש לי חיבה מיוחדת לצרצרים. ג'וק מנגן"

ז'אן פול סארטר אמר פעם "הייתי מסוגל לשכב עם כל דבר, גם עם יתוש" מה אתה חושב על גישת הפילוסוף? "אני לא הייתי ממליץ. לא כיף להיתפס על ידי פאפארצי עם חתולה..."

יונתן ברק:

מה הזיכרון הראשון שלך עם בעלי חיים? "הדוב מלמד אותי להתגרד, הפומה הלכה מכות עם הנחש וקוף שמן וחום שר לי שהוא רוצה להיות כמוני... אה רגע, לא... אני חושב על מוגלי"

איזה חיה לדעתך הייתה יכולה לנהל את המדינה? "זה לא משנה איזו חיה תנהל את המדינה, אי אפשר לבנות קואליציה בלי גן החיות התנ"כי"

ז'אן פול סארטר אמר פעם "הייתי מסוגל לשכב עם כל דבר, גם עם יתוש" מה אתה חושב על גישת הפילוסוף? "אני סקרן אם הוא מתחתן עם היתוש או רק עוקץ מהצד..."

ערב ההתרמה למען עמותת גירגורים, המתקיים לזכרו של טל אשכנזי שתרם ופעל רבות למען בע"ח, יתקיים ביום ב', 10.5 בשעה 20:00 במועדון סאבליים, רח' סלמה 53 תל אביב.

20:00: פתיחת דלתות
21:00: תחילת הופעה
מחיר כרטיס: 70 שח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully