וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מחנה פייגלין בדרך החוצה מהליכוד?

פנחס וולף

7.5.2010 / 13:24

מקורביו של יו"ר חטיבת מנהיגות יהודית בליכוד משה פייגלין קוראים לו לפרוש מהמפלגה ולהקים "מסגרת אלטרנטיבית". זאת לדבריהם בעקבות "הבריונות הפוליטית" שהפגין רה"מ במרכז הליכוד

קולות בחטיבת מנהיגות יהודית בליכוד קראו בימים האחרונים ליו"ר החטיבה משה פייגלין לפרוש מהמפלגה, כך פורסם היום (שישי) ב"מקור ראשון". זאת בעקבות הניצחון של ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצבעה שהתקיימה בשבוע שעבר במרכז המפלגה. מקורבי פייגלין אמרו, כי בעקבות "הבריונות הפוליטית שנתניהו החדיר לליכוד, אשר למעשה מוחקת את התנועה ומבטלת כל הליך דמוקרטי הוגן, יש שקוראים לפייגלין לעזוב את הליכוד ולהקים מסגרת אלטרנטיבית".

מקורבי פייגלין הוסיפו כי "במהלך השבועות הקרובים יתקיימו מספר מפגשים שבמהלכם תיקבע העמדה – כיצד לנהוג". בערב יום ראשון ייערך מפגשה הראשון בסדרה של קבוצה מצומצמת של בכירי החטיבה, ובשבועיים הקרובים יתקיימו דיונים נוספים, שבסיומם תתקבל החלטה על המשך דרכו של מחנה פייגלין בליכוד.

עם זאת יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שמתבצעת הערכת מצב באשר להמשך דרכה של החטיבה בליכוד. הערכות מצב דומות התבצעו גם לאחר כשלון הליכוד בבחירות 2006 וכן לאחר שנתניהו דחק את פייגלין אל מעבר למקומות הריאליים ברשימת הליכוד בבחירות 2009. בשני המקרים, אף על פי שהיו חברים בחטיבה שקראו לעזוב את הליכוד, פייגלין הכריע והחליט להמשיך להתמודד במסגרת הליכוד. ואולם כרגע טרם ידועה מה תהיה עמדתו של פייגלין בדיונים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully