וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: שודדים סדרתיים רצחו את הקשיש בת"א

איילה חננאל ואריאל נוי

7.5.2010 / 11:19

מחקירה ראשונית של האירוע עולה, כי קשיש בן 89 ששב מבית הכנסת לביתו בשכונת התקווה, הותקף על ידי שני רעולי פנים שניסו לשדוד אותו. כשזעק הקשיש לעזרה ירו בו השניים למוות ונמלטו. ההערכה: כנופיית שודדי קשישים סדרתית ביצעה את המעשה

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: עידן גוראל)

מישאל אברמוב, קשיש בן 89, נורה לפנות בוקר (שישי) למוות בביתו ברחוב ברכיה בשכונת התקווה בתל אביב. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הקשיש לבית החולים איכילוב בעיר ושם נקבע מותו. במשטרה מעריכים כי הקשיש נורה במהלך ניסיון שוד. טרם אותרו חשודים בביצוע המעשה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי לאחר שחזר הקשיש לביתו מבית הכנסת, תקפו אותו שני שודדים רעולי פנים ונכנסו לביתו כשאשתו בבית יחד עם המטפלת הסיעודית שלהם. כשזעקו לעזרה ירו החשודים בקשיש ונמלטו. המטפלת הסיעודית של השניים נמלטה מהדירה כשהבחינה במעשה והזעיקה את השוטרים ואת מד"א. הקשיש החזיק בבעלותו מספר דירות בבניין בו התגורר ולפי אחת ההערכות, השודדים סברו כי הוא מחזיק בביתו את הכסף מהשכירות אותה גבה.

אל זירת האירוע הגיעו מפקד משטרת מחוז תל אביב ניצב שחר איילון ומפקד מרחב יפתח נצ"מ יורם אוחיון שאמר: "אנחנו יודעים כי באירוע הזה השתתפו לפחות שני חשודים וההערכה היא כי השודדים קיבלו מידע לפיו לקשיש יש כסף בבית". הערכה נוספת שעלתה במשטרה היא שהקשיש נפל קורבן לכנופייה שעוסקת במעשי שוד סדרתיים של קשישים באזור. בעקבות הערכה זו, הועברה החקירה לימ"ר תל אביב.

זכי הלר, הדובר המבצעי של מד"א אמר לוואלה! חדשות, כי "בשעה 7:15 התקבלה קריאה על גבר ירוי שנמצא בביתו. צוות מד"א שהגיע למקום מצא איש בן 89 ירוי בבטנו. צוות טיפול נמרץ החל בטיפול ראשוני ובהחייאה ופינה אותו לבית החולים איכילוב בעיר, שם המשיכו את פעולות ההחייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו של הקשיש".

עדכון ראשון: 08:37

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully