וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירסור הנערות: שכנים התריעו, המשטרה התעלמה

איילה חננאל

6.5.2010 / 21:22

שכניו של שי ארביב טוענים כי במשך השנה האחרונה הגישו מאות תלונות על בנות צעירות המבקשות לקיים יחסי מין תמורת תשלום בחצר ביתם. "הייתה מגיעה ניידת, רואה שמדובר בנערות והשוטרים לא היו עושים דבר"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

מאות תלונות על בנות צעירות שמבקשות לקיים יחסי מין תמורת כסף הוגשו למשטרה בידי תושבי שכונת פלורנטין, בה התגוררו שי ארביב והבנות החוסות שעל פי החשד שודלו לעסוק בזנות, כך מספרים שכניו של ארביב לוואלה! חדשות. בכך עולה כי מידע על המתרחש בשכונה הגיע לא רק משירותי הרווחה, הטוענים כי התריעו בפני המשטרה בנושא, אלא גם מצד שכניו של ארביב.

לפי תושבי השכונה, במשך שנה הם היו נוהגים לדווח למוקד המשטרה על המתרחש בחצר ביתם. הם סיפרו בין היתר כי שמו לב ש"כל הזמן יש פה ילדות צעירות שהיו עוצרות עוברי אורח ומבקשות מהם דברים שונים כמו סיגריות וכסף", והבינו כי הדבר היה בתמורה לקיום יחסי מין. חלק מהשכנים אף טוענים כי הבנות היו פונות ללקוחות קבועים של בר הנמצא בסמוך ומציעות שירותי מין בתשלום.

"בכל פעם שהיינו מתקשרים למוקד המשטרה, הייתה מגיעה ניידת, רואה שמדובר בנערות והשוטרים לא היו עושים דבר", סיפר אחד השכנים שאף שאל בתמיהה: "איך זה שאף אחד מעשרות השוטרים שהתלוננו בפניהם ודיווחנו בפניהם על המתרחש כאן כל לילה לא טרחו לברר מה הן עושות שם". מעבר לכך מתברר כי לאחר עשרות ואף מאות קריאות שנעשו למשטרה מדי לילה במשך כשנה ניגש למשטרה אחד השכנים שראה שהתלונות לא מטופלות והגיש תלונה אשר לטענתו לא טופלה.

עבדו בזנות למימון סמים

שי ארביב, תושב תל אביב בן 25 המכונה גם כאייל בן פורת, נעצר לפני כשבוע על ידי שוטרי מרחב יפתח בחשד ששידל נערות חוסות לזנות ולביצוע אקטים מיניים של סאדו-מאזו. בנוסף, חושדים במשטרה כי ארביב נהג לתת לנערות סמים מכל הסוגים ולאחר שהתמכרו - דרש מהן לעבוד בזנות כדי לממן את הסמים. לפי החשדות נגדו, ארביב פלש לדירה שבשכונה התל אביבית והפך אותה לבית זונות בה שידל לזנות את חברותיה של נערה בת 17 שהתגוררה לידו.

מחקירת המשטרה עולה כי ארביב סירסר תשע נערות חוסות באמצעות מודעות באתרי אינטרנט והפצת כרטיסי ביקור שעליהם היה רשום: "רוצה שאהיה המלכה שלך?". הטלפון שמסר כדי ל"תאם" את הפגישות היה של הנערה שהתגוררה לידו, ובכך הוא הפך אותה ל"מאדם" של בית הזונות.

כאמור, לא רק השכנים טוענים כי התלוננו על המתרחש. במשרד הרווחה טוענים כי כבר בחודש מרץ הועבר דיווח למשטרה אודות הנערות. על פי משרד הרווחה, כחודשיים לפני הפשיטה המשטרתית על הדירה ומעצר החשוד, קיבלה המשטרה מרשויות הרווחה בעיר מידע מפורט ודיווח מדויק הנוגע לזהותם של חלק מהקטינים השוהים בדירה וכמו כן את כתובת הדירה ומספרי טלפון הניתנים לאיתור. לאחר מכן, כך נמסר, גורמי הרווחה ממשרד הרווחה ומעיריית תל אביב, פנו פעמים נוספות למשטרה באופן רצוף, עם פרטים מדויקים עוד יותר והפנייה לאנשים שמוכנים למסור עדות בעניין, במטרה לאתר מוקדם ככל שניתן את בני הנוער המעורבים בפרשה ולאפשר להם לקבל טיפול מיידי כנדרש. גורמים במשטרת מרחב יפתח מסרו כי "מדובר בנערות חוסות בהגדרה רשמית. הדיווח ממשרד הרווחה הגיע חודש וחצי לאחר פתיחת החקירה וזו היתה בעיצומה. החשוד פיתה את הנערות האלה בסמים וניצל את מצוקתן ומצבן הנפשי".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully