וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנעדר מת"א: "אבא, תן סימן חיים"

איילה חננאל

6.5.2010 / 18:41

משפחתו של שמעון נעמן שנעדר מאז אתמול ונראה באחרונה באזור התחנה המרכזית בתל אביב, מבקשת את עזרת הציבור באיתורו. הבן: "אבא, אנחנו אוהבים אותך, צור קשר"

בנו של שמעון נעמן, שנעדר מאז אתמול בצהריים, מבקש את עזרת הציבור באיתור אביו. בדברים שאמר הערב (חמישי) לוואלה! חדשות, קרא הבן לאביו ליצור קשר עם המשפחה.

אייל נעמן, בנו של הנעדר, פירט את השתלשלות האירועים עד להיעלמות אביו: "בשעה 13:00 הוא התקשר לאמי ואמר לה שהוא נוסע לבקר חבר בירושלים. ידוע לנו מחקירת המשטרה והאיכונים שנעשו לפלאפון שלו כי בשעה 13:04 ביצע שיחת טלפון נוספת ואחרונה לחבר בירושלים, הודיע לו כי הוא מגיע והחל לעשות את דרכו מבית העסק שלו בצומת מעריב על דרך מנחם בגין לכיוון התחנה המרכזית בתל אביב, משם התכוון לקחת מונית לירושלים".

הבן הוסיף כי "האיכון הסלולרי מראה שהוא הספיק להגיע עד צומת הרחובות לוינסקי והר ציון, מרחק של כ-500 מטרים מתחנת המוניות, ושם נעלם, כאשר מכשיר הפלאפון שלו כובה ואף נותקה ממנו הסוללה. אנו חוששים ודואגים לו מאוד, ומבקשים מכל אדם שיודע דבר כלשהו על העדרותו שיצור קשר עם המשטרה או המשפחה, ואם מסיבה כלשהי הוא בחר להיעלם, אנו מבקשים: אבא, אנחנו אוהבים אותך. תן לנו סימן חיים".

הנעדר בעל מבנה גוף מלא

תיאורו של נאמן: גובה 1.80 מ' בעל מבנה גוף מלא. גוון עורו בהיר. הוא בעל שיער שיבה קצר ועיניו חומות. בנוסף, לנעמן יש שבר בשן הקדמית. בעת שנראה לאחרונה, הוא לבש חולצה קצרה, ג'קט כחול ומכנסי ג'ינס. כמו כן ברשותו תיק צד שחור.

כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להודיע למשטרת תל אביב צפון או לכל תחנת משטרה אחרת בחיוג 100. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם משפחתו של נאמן בטלפון 03-6473782.

  • עוד באותו נושא:
  • נעדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully