וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום - התנדבות ברחבי הארץ

עידית טוויל

8.5.2010 / 9:39

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע בכיף, בפעילות עם נזקקים, ילדים או בעלי צרכים מיוחדים. בצפון, במרכז או בדרום, אתם רק צריכים לבחור מתי ואיפה

9.5: סיוע בגני ילדים של החינוך המיוחד בחיפה

הצוות הטיפולי של מכון ה.ל.כ.ה –המכון לפיתוח כושר הלמידה בחיפה, זקוק למתנדבים שיעזרו בטיפול היומיומי בילדים החרדים בגנים של המכון, רובם סובלים מליקויי למידה ברמות שונות וכל עזרה מכם תתקבל בברכה.

9.5 : חלוקת פליירים לחנות יד שנייה של ויצ"ו בי-ם

ארגון ויצ"ו בירושלים ישמח לקבל סיוע בחלוקת פליירים המפרסמים חנות לבגדים וחפצים מיד שנייה שתפתח בשבוע הקרוב בירושלים. המכירות מהחנות החדשה ומשתי החנויות הקיימות יועברו לסיוע לילדים בסיכון ונשים במצוקה.

9.5 : התנדבות עם לוקים בשיתוק מוחי בראשל"צ

בואו לתת המון אהבה למתבגרים ובוגרים עם שיתוק מוחי המטופלים במעון של עמותת "צעד קדימה" בראשון לציון. ניתן להגיע בשעות הבוקר ואחה"צ, לעזור לצוות המטפל ולילדים המקסימים.

10.5 : העברת שיעורי העשרה לבעלי נכויות בקריית חיים

נכים רבים מאזור הצפון ישמחו להעשיר את הידע שלהם בעזרתכם. בואו ללמד, להרצות ולהעביר שיעורי העשרה לנכים בגילאי 21-55 המגיעים אל מרכז היום של אלי"ן בקריית חיים. עזרו לכל נכה למצות את הפוטנציאל שבו ולהכשירו לחיים עצמאיים וטובים יותר.

10.5 : ליווי ילדים אוטיסטים בבריכה טיפולית באשקלון

גן טופז באשקלון ישמח לקבל את עזרתכם בליווי ילדים אוטיסטים בבריכה הטיפולית. בנוסף תוכלו להצטרף לילדים החמודים, לעזור להם בשאר ימי השבוע ולהעניק להם תחושה טובה והרבה אושר.

11.5: החזרת זכויות לניצולי שואה בחיפה

גם אתם יכולים לסייע לניצולי שואה בקבלת זכויותיהם חזרה. עמותת ידיד וועדת התביעות מסייעים להם במילוי הטפסים ומזמינים אתכם להצטרף למשימה החשובה. בואו לעזור ולתמוך בניצולים ולדאוג שיקבלו את זכויותיהם במהרה.

12.5 : הרצאות לחרשים באשקלון

בואו להעביר הרצאות במגוון נושאי לימוד והעשרה לחרשים מאזור אשקלון. תוכלו להעשיר את הידע שלהם בכל תחום מעניין כגון: אקטואליה, בישול, בריאות, יצירה, אומנות וכדומה. אליכם יתלווה מתורגמן שיתרגם את ההרצאה לשפת הסימנים.

  • עוד באותו נושא:
  • התנדבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully