וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל משחק בנפץ: עובד במפעל לקה בלבו ומת

עידן אבני

6.5.2010 / 12:26

עובד בן 25 השליך נפץ ליד עמיתו בן ה-63 במפעל הנקניקים של קיבוץ טירת צבי שבעמק בית שאן. כתוצאה מכך, לקה העמית בלבו ומת. הצעיר הודה במעשה, אך טען כי מדובר במעשה קונדס

עובד בן 63 במפעל הנקניקים בטירת צבי מת היום (חמישי) מהתקף לב שאירע ככל הנראה בעקבות מעשה קונדס של עובד אחר. שוטרים מתחנת בית שאן שהגיעו למקום הבחינו בסימני נפץ שהופעל במקום, ומחקירה ראשונית התברר כי עובד אחר, בן 25, הפעיל את הנפץ - מה שככל הנראה גרם לעובד ללקות בלבו. הצעיר עוכב לחקירה. עובדת נוספת, בת 37, עוכבה בחשד שהביאה את הנפצים למפעל ובחיפוש שנערך בכליה אותרו כ-40 נפצים.

התקרית אירעה הבוקר, לאחר שצוות מד"א הוזעק למקום לטפל בנפגע. עם קביעת מותו של האיש, הוזעקה המשטרה על מנת לשלול את האפשרות כי מדובר באירוע פלילי. אלא שהודות לעירנותם של שני השוטרים התברר כי המוות לא נגרם רק כתוצאה מהתקף לב.

סמוך למקום הגופה הבחינו השוטרים בסימני נפץ על הרצפה והחלו לתחקר את העובדים לפשרם. מתחקור ראשוני התברר כי עובד המפעל השליך נפץ דומה לאלו המושלכים בפורים בידי ילדים. כתוצאה מכך, הגבר חש בלבו ומת במקום. הצעיר הודה בפני השוטרים כי זרק את הנפץ, אך הבהיר כי מדובר במעשה קונדס.

מפקד תחנת בית שאן רפ"ק דימה נווה סיפר כי "אנחנו מתייעצים כיצד לנהוג במקרה הזה כיוון שלא מדובר באירוע פלילי אלא מעשה קונדס". בשפה המשטרתית - משפטית מכונה האירוע כ"מקרה הגולגולת הרכה", כלומר מקרה שבו ניתנת סטירה הגורמת למוות כיוון שלנשוא הסטירה יש היסטוריה בריאותית ואדם רגיל שהיה סופג את המכה לא היה מת כתוצאה מכך. כעת יצטרכו בפרקליטות ובמשטרה להחליט האם מדובר במקרה כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully