וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את אשתו לעיני בנותיו הקטנות

קובי מנדל

6.5.2010 / 11:14

תושב צפון הארץ מואשם כי אנס את אשתו, איים לאנוס את בנותיו והיכה אותן במקל. לפי כתב האישום, הוא גם דקר את בנו מנישואיו הקודמים ואיים על עובדת סוציאלית. התביעה: "מדובר באדם אלים ומעוות"

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד תושב צפון הארץ, בן 48, בגין מספר מעשי אונס, מעשי סדום ועבירות אלימות נוספות כלפי אשתו ושלוש בנותיהם בגילאי 3.5 עד 8. לפי כתב האישום, במהלך שמונה שנות נישואי הזוג, נהג הבעל להכות את אשתו, לעתים גם באמצעות מקל, איים להרוג אותה וכן גרם לגירושה מהארץ, שכן היא תושבת זרה.

בנוסף, התביעה מפרטת אירועים בהם תקף הבעל מינית את אשתו במספר הזדמנויות. הוא מואשם כי דרש מאשתו לקיים עמו יחסי מין ומשסירבה, תפס בשערותיה, גרר אותה למזרן בסלון, הפשיטה בכוח וקיים עמה יחסי מין תוך שהיא מתנגדת, בוכה ומתחננת שיחדל ממעשיו. בחלק מהמקרים ביצע הנאשם את מעשי האונס במתלוננת מול עיני בנותיו, שנכחו בסלון. משהתחננה האישה שיחדל ממעשיו שכן שהבנות צופות, השיב הבעל שהוא "רוצה לזיין ולא מעניין אותי הילדות".

הוא גם אמר לבנותיו שבכוונתו לקיים גם איתן יחסים בעוד מספר שנים, וציין בפני אשתו: "אני אמרתי לך שאני עוד אאנוס את שלושתן אך לא עכשיו, שיהיו גדולות יותר". כמו כן הוא מואשם בביצוע מעשים מגונים באחת מבנותיו במהלך החודשיים האחרונים.

בנוסף, מתואר כיצד נהג האב להכות את בנותיו בראשיהן. לפי כתב האישום, במספר מקרים שאירעו באוקטובר האחרון היכה הבעל את האישה באמצעות כבל חשמלי בידיה, בגבה ובאוזנה עד זוב דם. כמו כן, הוא השליך עציץ לעברה, והצמיד תנור חשמלי לגבה עד שחולצתה נשרפה. לאחר מכן, לפי כתב האישום, הוא היכה אותה ברגליה באמצעות מקל וחנק אותה "עד שכמעט וחדלה מלנשום". באירוע אחר שהתרחש בחודש שעבר מואשם הגבר בדקירת בנו בן ה-18 מנישואיו הקודמים בגבו וכתוצאה מכך הוא נזקק לטיפול רפואי.

הבעל מואשם גם בכך שאיים על עובדת סוציאלית שלא תגיע לביתו, וכן בכך שדרש מאשתו לבטל את תלונתה נגדו. הוא גם מואשם בתקיפת גרושתו לה נישא בעבר, בעת שהגיע לביתה.

בבקשת הפרקליטות לעצור אותו עד תום ההליכים נכתב כי "מדובר בעבירות אלימות במשפחה, שבוצעו באכזריות. קיים יסוד סביר לחשש שהנאשם יסכן את בטחונו של הציבור בכלל, וביטחונן של המתלוננת ובנותיה בפרט. חשוב להדגיש כי מעגל הנפגעים מידי הנאשם אינו מתמצה אך במתלוננת ובבנות, אלא כולל גם את גרושתו ובנו מנישואיו הקודמים ואת העובדת הסוציאלית שביקשה לסייע למשפחה. מדובר באדם אלים ומעוות שמסוכנותו חולשת למעגלים נרחבים מהתא המשפחתי המצומצם, בו התעלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully