וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין: "נשבש את שיחות הכניעה"

יהושע בריינר

6.5.2010 / 7:00

במסגרת תכנית ל"שיבוש שיחות הכניעה", פעילי ימין יפריעו לפגישות שיתקיימו בירושלים בין נציגים ישראלים ופלסטינים. הם ירעישו במשרוקיות ו"זמבורות" וינסו לחדור לחדרי הדיונים. "המפגשים נותנים לגיטימציה לרוצחי ילדים"

שיחות קרבה בין ישראל והרשות הפלסטינית עומדות להיפתח, אך נראה שגורמים בימין חושבים אחרת. פעילי ימין גיבשו בימים האחרונים תוכנית המוגדרת על ידיהם כ"סודית", שמטרתה למנוע את פגישותיהם של נציגי הממשלה עם נציגי הפלסטינים, כך נודע אמש (רביעי) לוואלה! חדשות. במסגרת התוכנית הופץ בחוגים שונים בימין מכתב הקורא לפעילים "לשבש את שיחות הכניעה".

"בימים הקרובים צפויות להיפתח שיחות הכניעה, כשעל הפרק הקמת מדינת מחבלים שבירתה ירושלים", נכתב בתוכניה. "על פי ניסיון העבר, שיחות הכניעה ייערכו בבתי מלון. וכך, באין מפריע ייפגשו להם חבורת שונאי ישראל ויקיימו דיונים על עתידנו ועל החרבת בתינו".

במסגרת התוכנית הופצו בקרב הפעילים תמונות של נציגי הרשות הפלסטינית אשר אמורים ליטול חלק בשיחות. על פי התכנון במטה, כל פעיל נדרש להודיע לחמ"ל, היה וזיהה דמות מהרשות הפלסטינית המגיעה לפגישה עם נציג ישראלי באחד מבתי המלון בירושלים. החמ"ל יזעיק למקום פעילים נוספים, אשר מתכוונים לגרום לרעש רב בבתי המלון ומחוצה להם, במטרה למנוע מהצדדים לקיים דיון שקט. ההפרעה תיעשה באמצעות משרוקיות ואף זמבורות שיחולקו לפעילים.

בתכנית: הפגנות מחוץ למלונות ובתוכם

בשלב מאוחר יותר בתכנית מתכוונים הפעילים להפגין מחוץ לבתי המלון ואף להתחזות למבקרים השוהים בהם, זאת על מנת להתקרב לחדרי הדיונים. בנוסף מתכננים הפעילים לקרוא לאורחי המלונות להתפנות ממשכנם. מפיצי התכנית סיפקו בנוסף גם המלצות לגבי האופן שבו יש לפעול באם הפעילים ייעצרו על ידי המשטרה או יורחקו מן האזור.

"המפגשים בין ישראל לבין נציגי רשות המחבלים הם מתן לגיטימציה לרוצחי ילדים", אמר פעיל הימין ותנועת "ארץ ישראל שלנו" איתמר בן גביר. "אנו נשתדל למחות בכל מקום בו מתקיימים המפגשים האלה, שפירושם הפקרת דם יהודי וניסיון של ראש הממשלה לגרש עשרות אלפי יהודים מבתיהם", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully