וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בב"ש: נערה נעצרה בחשד לשיבוש החקירה

רמי שני

5.5.2010 / 18:43

הנערה נעצרה בחשד שניסתה להגן על קרובה, החשוד שרצח את הנער אריק רפאילוב במכות פטיש לאחר מסיבת ל"ג בעומר. לטענת המשטרה, הגרסה שמסרה לא תאמה את מה שהתרחש בזירה

משטרת באר שבע עצרה הערב (רביעי) נערה, קרובת החשוד בהריגת הנער אריק רפאילוב, שעל פי החשד נרצח במהלומות. הנערה נעצרה בחשד למסירת הודאה כוזבת וניסיון לשבש הליכי חקירה. במשטרה סבורים שבעת מסירת הודאתה היא ביקשה להגן ככל הנראה על קרובי משפחתה, שכן הגרסה שמסרה לגבי האירוע לא תאמה את מה שהתרחש במקום.

מעצרו של החשוד, ולדימיר גוטלייב, הוארך שלשום בעשרה ימים. על פי החשד, רפאילוב הותקף ביום ראשון על ידי גוטלייב, לאחר שהחזיר את בתו לביתה ממסיבת ל"ג בשעה מאוחרת. עורך הדין ליאור כהן, סנגורו של גוטלייב, אמר כי "המעשה נעשה מתוך אינסטינקט אבהי".

ישראל רפאילוב, אחיו של הקורבן, אמר לוואלה! חדשות כי בשעה שאחיו וחברתו הגיעו לבית החברה בבאר שבע, "חיכה להם בבית אדם שאחז בידו בפטיש והכה בו". האח סיפר כי אם המשפחה עובדת כאחות בבית החולים אליו פונה הנער. היא ראתה את האמבולנסים שהגיעו לבית החולים, מתוכם יצא הנער, וזיהתה אותו באופן מיידי. "היא ראתה את חולצתו המוכרת, וכך נודע לה על הטרגדיה", אמר האח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully