וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נער רצח פדופיל בדירתו בתל אביב

איילה חננאל

5.5.2010 / 16:18

המשטרה חושדת כי הגבר שגופתו נמצאה אמש ברחוב פין בעיר נרצח בידי נער שעלה לדירתו לצורך קיום יחסי מין. הגבר, בן 65, היה בעל עבר פלילי בתחום עבירות המין

המשטרה חושדת כי הגבר, שגופתו נמצאה אמש (שלישי) במצב של ריקבון מתקדם בדירה בה התגורר ברחוב פין בתל אביב, נרצח בידי נער שהגיע אליו לצורך קיום יחסי מין. חנניה אל חרירי, בן 65, היה פדופיל בעל עבר פלילי בתחום עבירות במין, ומתחקור דיירים ברחוב פין עולה שלפי החשד הוא נהג לאסוף לביתו נערים ולשלם להם תמורת קיום יחסי מין.

משטרת מחוז תל אביב חושדת כי נער עלה לדירתו של אל חרירי, ניצל את יצרו של הגבר, רצח ושדד אותו ולאחר מכן נמלט מהמקום. חשד זה התגבר בעקבות בדיקות שנערכו במעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה.

רחוב פין, בו התגורר אל חרירי, נמצא באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, שמאופיין במקרי אלימות רבים. רק בשנה האחרונה נרצחו בו מעל לחמישה בני אדם ובוצעו בו עשרות מעשי שוד ואונס. בין המתגוררים ברחוב ובאזור הסובב אותו, ישנם נרקומנים רבים, ביניהם אף קטינים שנפלטו לרחוב ומציעים את גופם למכירה בסכומים של עד חמישה שקלים בלבד.

לפני כחצי שנה נרצחה אישה בשנות הארבעים לחייה, אם לארבעה אשר ככל הנראה עסקה בזנות, באחת מדירות הקרקע בבניין אשר משמש כמכון ליווי. במקרה זה טרם נעצרו חשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully