וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בעיריית בית שמש נעצר בפרשת הולילנד

5.5.2010 / 12:51

הבכיר יובא בהמשך היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. בתפקידו הקודם היה מעורב באישורי הבנייה שניתנו לפרויקט הולילנד

בכיר בעיריית בית שמש נעצר היום (רביעי) בחשד למעורבות בפרשת הולילנד. בתפקידו הקודם היה מעורב באישורי הבנייה שניתנו לפרויקט. הוא יובא בהמשך היום להארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

העצור היום הוא האחרון במצעד המעצרים בפרשת הולילנד. בסוף חודש אפריל נעצרה שולה זקן, אשת סודו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בחשד למעורבות בפרשה. זקן נעצרה עם נחיתתה בישראל לאחר חופשה בת מספר שבועות בארצות הברית. זקן חשודה בלקיחת שוחד, תיווך לשוחד, שיבוש מהלכי חקירה, מרמה והפרת אמונים, קשירת קשר לביצוע פשע והלבנת הון.

בדיון בהארכת מעצרה אמר נציג המשטרה כי היתה לה השפעה מכרעת על המתנהל, הן בעיריית ירושלים והן במשרד התמ"ת. עוד נטען בדיון כי יחד עם עורך הדין אורי מסר, הוציאה זקן חשבוניות כדי לתעד כביכול את מקור הכסף. המשטרה טענה כי בתמורה לשוחד, זכו הגורמים המעוניינים בדלת פתוחה ללשכתו של אולמרט. לאחר הדיון אמר פרקליטה של זקן, עורך הדין מיכה פטמן, כי לזקן אין קשר לשום מקרה שוחד וכי המשטרה מסתמכת רק על עד המדינה עמו זקן מוכנה להתעמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully