וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: המשגיח הרפואי ביצע מעשים מגונים

5.5.2010 / 13:34

יוסף נונו בן ה-70 מואשם בביצוע מעשים מגונים בשתי צעירות, שאושפזו בזמן שתפקד כמשגיחן הרפואי. "נונו שלח ידו לחזה של הנערה וניסה לגעת בה מתחת לבגדיה"

בבית משפט השלום בכפר סבא הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד יוסף נונו, בן 70 תושב הרצליה, באשמה של ביצוע מעשים מגונים תוך ניצול יחסי השגחה. על פי כתב האישום שהוגש בידי עו"ד רויטל יעקב-גרובס מפרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט, נונו ביצע מעשים מגונים בשתי מתלוננות בנות 14 ו-17, בזמן שהיה משגיח בבית החולים מאיר בכפר סבא.

מעצרו של נונו הוארך בצהריים בשמונה ימים. פרקליטו עורך הדין יצחק איצקוביץ', אמר לאחר הדיון כי הוא צריך ללמוד את החומר בתיק וכי מרשו טוען שלא ביצע שום דבר בעל קונוטציה מינית.

מכתב האישום עולה כי לפני כשבועיים אושפזה הנערה בת 14 בבית החולים בעקבות ניסיון התאבדות. היא אושפזה במחלקת הילדים תחת השגחה צמודה כשבחדרה ילדים נוספים, אולם מיטתה הוסתרה מאחורי וילון. נונו, שלמרות שהורשע בעבר ברצח ובעבירות מין, כולל כלפי קטינים וריצה שנות מאסר ארוכות, הגיע לבית החולים כעובד של עמותת מט"ב והופקד כמשגיחה הרפואי של הצעירה.

עוד עולה מהאישום נגד נונו כי לאחר ששתי הצעירות המתלוננות סיפרו לו על גילן ועל סיבת אישפוזן בבית החולים, התחיל נונו לשיר לצעירה בת ה-14, נתן לה סוכרייה, התחיל ללטף את ידה ונישק אותה על המצח והלחי, אז ניגש לנערה השנייה בת ה-17 וניסה לחבקה אולם היא הדפה אותו ועזבה את המקום. בשלב מאוחר יותר כשליווה את הצעירה לשירותים, שלח ידו לחזה שלה וניסה לגעת בה מתחת לבגדיה.

מבקשת הארכת המעצר שהגישה הפרקליטות נטען כי "מסוכנותו של המשיב מגיעה לידי ביטוי ביתר שאת בעת שבחר לבצע זממו בבית חולים, שהינו מקום ציבורי, בשעת לילה מאוחרת, תוך ניצול מצוקתה של המתלוננת, לאחר שרכש את אמונה במהלך תפקידו. המתלוננת שמה מבטחה במשיב בשל היותו האיש האמון על בטחונה והשגחתה. כך למעשה, המשיב ניצל ברגל גסה ובאופן חמור את תמימותה ומצבה הנפשי של נערה צעירה על מנת להביא לסיפוקו".

(עדכון ראשון: 10:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully