וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לגברים: ויאגרה משפיעה ל-12 שעות

אריאל נוי

5.5.2010 / 8:08

חברת התרופות "פייזר" ערכה מחקר שמתוצאותיו עולה כי השפעת התרופה נמשכת זמן רב יותר ממה שסברו. עד כה ניתנו יותר מ-230 מיליון מרשמים לוויאגרה ברחבי העולם

בשורה למשתמשים בכדור ה"ויאגרה": חברת התרופות "פייזר" המייצרת את התרופה הודיעה היום (רביעי) על תוצאות מחקר לפיהן הוויאגרה ממשיכה להיות אפקטיבית במשך 12 שעות לאחר נטילתה. ויאגרה מיועדת לטיפול בגברים הסובלים מבעיות של אין אונות (אימפוטנציה א.נ) ומקושי להגיע לזקפה. היא פותחה כתרופה לטיפול במחלות בכלי דם, והתגלתה כיעילה ביותר לטיפול בגברים הסובלים מבעיות של אין-אונות.

מנהל המחלקה האורולוגית בבית החולים כרמל, ד"ר יורם דקל, מסביר על האין-אונות. "מגיל 50 ומעלה יש הפרעה בזקפה בעיקרון זה עניין של הפרעות בכלי הדם. בעיות זקפה יכולה להיגרם גם הרבה פעמים בשל לחץ נפשי או עייפות. זה מפריע ליחסים זוגיים".

התרופה הושקה לראשונה בשנת 1998 והדיווחים הראשוניים שהתקבלו מהמשתמשים בתרופה היו כי היא אפקטיבית למשך כשש שעות בממוצע. התרופה מהווה פריצת דרך משמעותית בטיפול בתחום זה. מאז השקתה, ניתנו למעלה מ-230 מיליון מרשמים לוויאגרה, ליותר מ-35 מיליון גברים ברחבי העולם.

"הגבר חייב גם גירוי נפשי ופיזי"

חברת פייזר ערכה מחקר מקיף ובו נבחנה יעילות התרופה במשך 12 שעות לאחר נטילתה. מתוצאות המחקר עולה כי יעילות הוויאגרה הספיקה בקיום יחסי מין במשך 8 ו-12 שעות לאחר נטילת התרופה. בנוסף נמצא, כי 8 שעות אחרי נטילת התרופה, ממוצע ההצלחות בקיום יחסי מין עמד על 76% ביחס לתרופת הדמה בה התוצאה היתה בשיעור של 50%. כמו כן, 12 שעות לאחר נטילת התרופה 79% מהמשתתפים דיווחו על הצלחה בקיום יחסי מין לעומת 52% שנטלו תרופת דמה.

ד"ר דקל מסביר כי בתחילת דרכה הובטח שהזקפה תחזיק 6-4 שעות ובמשך הזמן קמו לחברה מתחרות. "תרופות כמו ויטרה וסיאליס הבטיחו גם הן מספר שעות של זקפה אבל חשוב לזכור שלא מספיק רק תרופה הגבר חייב גם את הגירוי הנפשי והפיזי", אמר ד"ר דקל. כאשר ישנה הפרעה בתפקוד המיני, וכלי הדם באיבר המין אינם עובדים כיאות, זה פוגע בקצב זרימת הדם אל איבר המין, ולא נוצרת זקפה.

עוד נמצא כי 41% מהמשתתפים הגיעו לדרגת זקפה מקסימאלית לאחר 8 שעות מנטילת ויאגרה לעומת 10% מהמשתתפים שנטלו תרופת דמה והגיעו לרמת זקפה ממוצעת. 44% מהמשתתפים אשר קיימו יחסי מין 12 שעות מנטילת ויאגרה דיווחו על זקפה מקסימאלית לעומת 17% שנטלו תרופת דמה והגיעו לרמת זקפה ממוצעת. ליותר ממחצית המטופלים שלקחו את התרופה הייתה זקפה באיכות מקסימאלית.

"זה לא שהתרופה גורמת לזקפה אוטומטית, הכדורים מחזקים את אותו עצב שמשדר למוח ואז יותר דם זורם אל איבר המין. כשזה קורה, איבר המין מתרחב ומתקשה. חשוב לציין כי מי שייטול את התרופה, אין מדובר בכך שתהיה לו זקפה במשך כמה שעות" מבהיר ד"ר דקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully