וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס הילדה במרכז: "ייקח זמן לרפא את הכאב"

גיל סימה

4.5.2010 / 17:49

גורם בכיר במוסד החינוכי שבו לומדת הילדה בת ה-12 שעברה לפי החשד אונס קבוצתי, סיפר לוואלה! חדשות על ההתמודדות הקשה עם המקרה. "כששמעתי מה היא עברה, הרגשתי כאילו מדובר בילד שלי"

"כאשר שמעתי את מה שהילדה סיפרה ואת מה שהיא עברה - הרגשתי שזה כאילו קרה לילד שלי, זה אותו דבר", כך אמר היום (שלישי) לוואלה! חדשות גורם בכיר במוסד החינוכי במרכז הארץ בו לומדת הילדה בת ה-12 שעברה לפי החשד אונס קבוצתי.

מחקירת המשטרה בפרשה שנחשפה אתמול, התברר כי הילדה פנתה במכתב אישי למנהל בית הספר וסיפרה לו את אשר עברה. המנהל פנה באופן מיידי לרשויות הרווחה. לאחר קבלת הפרטים ברשויות הרווחה הועבר המידע למשטרה, שפתחה בחקירה ואף עצרה מספר קטינים בחשד למעורבות במעשה. "זהו נושא, שהוא כל כך לא נעים לדבר עליו", אומר אותו גורם בהתייחסות ראשונה לפרשה, "הילדה מצאה במנהל את הכתובת הנכונה, זה גם מה שאנחנו מאמינים (במסגרת, ג.ס) החינוך שלנו, והמנהל פנה לרשויות כדי שיטפלו בזה מתוקף החוק".

"מהבוקר אנחנו עמלים בכדי להרגיע את הרוחות", אומר אותו גורם, "מחד גיסא שהילדה תקבל את הטיפול ומאידך שהמדורה תדעך, כי הרי חשוב לנו שלומם וטובתם של הילדים כי בסך הכל מדובר בילדים קטנים".

מפרטי החקירה הידועים עד כה מדובר במסכת של עבירות שנמשכו על פני תקופה ארוכה כשהחוקרים מנסים בשלב זה להצביע על נקודת הזמן בה החלו המעשים. "הזמנים אצל ילדים אלו לא הזמנים אצל מבוגרים, ושנה אצל ילד, זה לא שנה אצל מבוגר", מסביר אותו גורם.

"את הכאב הצורב שעולה (מהמקרה, ג.ס) ייקח המון זמן לרפא את מה שקרה כאן. זהו בית ספר משפחתי שאוהב את התלמידים שלו וכאשר דבר כזה קורה כאילו זה קרה לך וככה גם באופן הטיפול שנעשה כאן והדחיפות שלו בטיפולן של הרשויות", סיכם הגורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully