וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אקוניס: "שרון העביר את הזוהמה לקדימה"

פנחס וולף

4.5.2010 / 13:44

ח"כ אופיר אקוניס תקף את מפלגת קדימה ואמר כי "המנהל התקין הוא לא בדיוק נר לרגליה". הוא הוסיף, כי המאבק המדיני איננו על יהודה ושומרון, אלא על שייח' מוניס

"אריאל שרון העביר את הזוהמה הפוליטית איתו לקדימה. מנהל תקין זה לא בדיוק נר לרגליה של קדימה. זה מגוחך לחשוב שקדימה זו פוליטיקה אחרת", כך אמר היום (שלישי) ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) בפגישה עם סטודנטים מהפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב. אקוניס הגיע לפקולטה במסגרת השבוע הפוליטי של אגודת הסטודנטים באוניברסיטה, במטרה לעודד סטודנטים למעורבות פוליטית.

אקוניס המשיך לתקוף את קדימה, ואמר כי, "קדימה היא מפלגת אווירה. אני מתאר לעצמי מי תהיה מפלגת האווירה בבחירות הבאות, שאולי יהיה בה גם עיתונאי שעושה דרכו לפוליטיקה".

בהתייחסו לתהליך המדיני, אמר אקוניס כי, "מי שחושב שהמאבק הוא על יהודה ושומרון שוגה. המאבק הוא על שייח' מוניס, על הקפיטריה כאן. הם לא מוכנים שאתם תהיו פה. הערבים פתחו במלחמה והפסידו. זו בעיה שלהם".

על התנהלותו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה אמר אקוניס כי, "כאשר אובמה הפעיל לחץ רק על ישראל הייתי הראשון לומר שהמדיניות הזו לא מקרבת שלום אלא רק מרחיקה אותו. שמחתי לקרוא הבוקר שיש שינוי במדיניות ואובמה לוחץ על הפלסטינים להיכנס למו"מ ישיר, ואני מברך על השינוי בגישה". בהמשך השבוע ידברו בשבוע הפוליטי גם יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, וחברי כנסת נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully