וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בב"ש: "זה היה יכול לקרות גם לנו"

רמי שני

4.5.2010 / 12:09

אריק רפאילוב שמת מפצעיו לאחר שהותקף, לפי החשד, על ידי אביה החורג של חברתו יובא למנוחות בצהריים בבית העלמין החדש בב"ש. חבריו לכיתה סיפרו שהיה תלמיד שקט וחייכן

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: רועי כ"ץ)

אריק רפאילוב שמת מפצעיו, לאחר שלפי החשד הותקף על ידי אביה החורג של חברתו, יובא היום (שלישי) למנוחות בשעה 15:00 בבית העלמין החדש בבאר שבע. אחותה של אימו של אריק סווטלנה אמרה היום כי "עכשיו האם צריכה לקבור גם את הילד הקטן שלה, לאחר שקברה את בנה הבכור לפני שנים רבות כשהיה בגיל חצי שנה".

חברתו של אריק, אשר הייתה עדה לתקרית התקיפה מטופלת על ידי גורמי רווחה מקצועיים של עיריית באר שבע על מנת לעזור לה להתאושש. גורמים במשרד החינוך סיפרו שהנערה נבהלה מאוד מהאופן בו תקף אביה החורג את אריק.

יומיים לאחר מותו הגיעו היום הורים רבים ללוות את ילדיהם לבית הספר מקיף ג' בבאר שבע בו הם לומדים. תלמידים שהכירו את אריק מיעטו לדבר עליו, אך אמרו שהוא היה תלמיד שקט וחייכן. "זאת אווירה קשה מאוד ואנחנו בהחלט מודאגים ממה שעלול לקרות לילדים" אמר אחד ההורים. "אנחנו בהחלט חוששים ממה שקרה לאריק", סיפרה אחת התלמידות. "אני יודעת שזה יכול לקרות גם לנו וזה מלחיץ. אני מאוד משתדלת להיזהר ושזה לא יקרה".

אריק בן ה-16 הותקף לפי החשד ביום ראשון על ידי אביה החורג של חברתו, כשהחזיר אותה לביתה לאחר מסיבת ל"ג בעומר. כתוצאה מהתקיפה היה במצב של מוות קליני במשך שעות ארוכות ומת מפצעיו. אתמול האריך בית משפט השלום בבאר שבע בעשרה ימים את מעצרו של ולדימיר גוטלייב החשוד כי היכה את אריק למוות. מעצרה של האם, לירז סידגאייב, הוארך בחמישה ימים ומעצרם של שנים חשודים נוספים - אלכסיי גוטקין וארטיום גמברוב הוארך בארבעה ימים.

עדכון ראשון: 9:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully