וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: האב החורג היכה למוות את החבר של בתו

רמי שני

3.5.2010 / 16:35

נער בן 16 שהחזיר את חברתו לבית משפחתה הוכה, על פי החשד, על ידי אביה החורג. בני המשפחה של הנערה ניסו להעירו ורק לאחר מספר שעות הזעיקו את מגן דוד אדום. הוא פונה במצב של מוות קליני לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם מת מפצעיו

נער בן 16 הותקף אמש (ראשון), על פי החשד, על ידי אביה של חברתו, קטינה בת גילו. כתוצאה מהתקיפה, הנער היה במצב של מוות קליני במשך שעות ארוכות והיום בצהריים הוא מת מפצעיו. תקיפתו של הקטין בוצעה לאחר שהחזיר את הנערה לביתה ממסיבת ל"ג בעומר, אז פגעו בו בני משפחתה.

מחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע היה חזרתה של הנערה לביתה בשעה מאוחרת. הנערה נדרשה לחזור לביתה בחצות, וכאשר חזרה מאוחר יותר עם הנער, זעמו עליה הוריה.

בין הנער לבני משפחתה של הנערה התפתח ויכוח במהלכם תקף אביה החורג את הצעיר, היכה את פרצופו באגרוף ובעקבות כך הנער איבד את הכרתו. בני המשפחה של הצעירה ניסו להעיר אותו ורק לאחר מספר שעות בהן לא הצליחו לטפל ולהעיר אותו, הזעיקו צוות של מגן דוד אדום למקום.

הצעיר פונה על ידי צוות מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם הוא היה מאושפז במצב של מוות קליני, היום כאמור הוא מת מפצעיו. צוות חקירה מיוחד של המשטרה מונה לטיפול ולחקירת הארוע. כבר אמש נעצרו הורי הקטינה ושני בני משפחה נוספים. בית משפט השלום בבאר שבע הורה הערב להאריך את מעצר האב החשוד בעשרה ימים. מעצרה של האם החשודה הוארך בחמישה ימים ומעצרם של שני חשודים נוספים הוארך בארבעה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully