וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיום בשווי חצי מיליון שקל הוברח לישראל

איילה חננאל

3.5.2010 / 13:00

שני מוכרי בדים בת"א נעצרו לאחר שלפי החשד ניסו להבריח לארץ 8.5 קילוגרמים של אופיום מוסווים בתוך תבליטי קרמיקה. בלשי היחידה המרכזית בת"א שמו את ידם על השלל, לאחר שאפשרו לו להגיע לחנות

שני מוכרים בחנות בדים בתל אביב נעצרו בחשד שהבריחו לישראל 8.5 קילוגרמים של חומר החשוד כסם מסוג אופיום. כך הותר היום (שני) לפרסום. שוויו של הסם שנתפס בנמל התעופה בן גוריון וככל הנראה הוברח מטורקיה, הוא חצי מיליון שקלים. שני החשודים יובאו בהמשך היום להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב.

ביום שישי האחרון הגיעה לשדה התעופה בן גוריון חבילה שהיתה ממוענת לתושב חולון בן 52. את החבילה עצרה יחידת הסמים של המכס בנתב"ג, והיא הועברה לבלשי מפלג הסמים. עם פתיחת החבילה, שמשקלה הכולל היה 35 קילוגרם, התברר כי היא מכילה ארבע תמונות נוף העשויות מאריחי קרמיקה וממוסגרות במסגרת עץ. בתוך אותן מסגרות הוסתרו הסמים החשודים.

הסמים נתפסו לאחר שמפלג הסמים ניהל בחצי השנה האחרונה חקירה סמויה סביב החשד לייבוא סמים מסוג אופיום לארץ מטורקיה.

החוקרים החליטו לאפשר לחבילה להגיע ליעדה על מנת לאתר את החשוד. אתמול בשעות הצהרים היא הגיעה ליעדה ולאחר ששילם עבור המשלוח, פרצו הבלשים למקום ועצרו את החשוד יחד עם שותפו לחנות בדים בדרום תל אביב.

גורמים במפלג הסמים הסבירו כי "החשוד גם ייבא וגם הפיץ את האופיום בדרום ת"א ובמיוחד באזור שכונת נווה שאנן, שם מתרכזת רוב האוכלסייה שמשתמשת בסם האופיום. מדובר בעיקר ביוצאי מדינות אסיה שהביאו עמם את מנהג עישון האופיום ממדינות מוצאם".

סנ"צ ידידיה סבג, ראש מפלג הסמים בימ"ר ת"א, סיפר כי "במשך חצי שנה עקבנו אחר החשוד, בעל חנות בגדים בדרום תל אביב. ביום שישי האחרון אגף הסמים במכס יירט חבילה שמוענה לבית העסק של החשוד ובה נמצאו על ידנו התמונות בהם הוסלק האופיום בצורה מותחכמת שמונעת שיקוף. לאחר שווידאנו כי בחבילה אכן ישנם סמים מוסלקים, נתנו לה להגיע ליעדה בחנות הבגדים של החשוד, ואתמול בלשי מפלג הסמים בפיקודו של רב פקד יוסי גרשון ערכו פשיטה על בית העסק. הם עצרו את החשוד ותפסו את החבילה. במקביל נעצר שותפו לעסק של החשוד, תושב חולון אף הוא, כשברשותו רבע ק"ג של אופיום".

  • עוד באותו נושא:
  • אופיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully