וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ בין ישראל לרשות ייפתח ביום רביעי

3.5.2010 / 0:51

שיחות הקרבה בין ישראל לפלסטינים יחלו מחרתיים בפגישה בין ראש הממשלה נתניהו לבין השליח האמריקאי מיטשל. רה"מ ייפגש היום עם הנשיא מובארק בשרם א-שייח'

עכשיו זה סופי: שיחות הקרבה בין ישראל לפלסטינים יחלו ביום רביעי הקרוב כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש עם השליח האמריקאי למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל. בשלב זה לא ידוע מתי ייפגש מיטשל עם נציגי הרשות הפלסטינית. ראש הממשלה החליט להוביל בעצמו את השיחות בראש צוות אינטימי וממודר שיכלול מספר מאוד מצומצם של אנשי מקצוע. בנוסף, לתחילת השיחות לא תתלווה השקה רשמית וחגיגית. לשיחות הקרבה תקדם פגישה בין נתניהו לנשיא מצרים חוסני מובארק אשר תתקיים היום (שני) בצהריים.

אתמול פורסם באתר הפלסטיני "קודס-נט" כי השליח האמריקאי למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל העביר ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מכתב בו נאמר כי ישראל מתחייבת שלא "לעורר פרובוקציות" שעלולות לטרפד את המשא ומתן העקיף לדברי הבכירים, במכתב שמסר מיטשל לאבו מאזן, במהלך ביקורו ברמאללה, מופיעה גם התחייבות של ישראל לא לבנות יחידות דיור חדשות בגדה ובמזרח ירושלים.

בנוסף, מסרו המקורות כי במכתב שהעביר מיטשל נאמר כי ישראל מתחייבת שלא להרוס בתים בירושלים ולא לגרש תושבים. במכתב גם מבטיחה ארה"ב להטיל אחריות בפומבי על הגורם שיכשיל את המשא ומתן, אם יהיה כזה. אתמול אישרה הליגה הערבית לרשות הפלסטינית לנהל משא ומתן עקיף עם ישראל. בימים הקרובים יתכנס הוועד הפועל של אש"ף כדי לדון אף הוא בנושא זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully