וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצינים דרוזים לברק: אל תיתן לפגוע בפארס

2.5.2010 / 18:03

עשרות קצינים דרוזים במילואים פנו לשר הביטחון בבקשה שימנע פגיעה בשמו הטוב של תא"ל עימאד פארס שהודח מצה"ל. "הפגיעה במיתוס שנוצר סביב הצלחתו היא פגיעה בכל צעיר דרוזי"

קצינים דרוזים פנו היום (ראשון) במכתב לשר הביטחון אהוד ברק בבקשה למנוע פגיעה בשמו הטוב של תא"ל עימאד פארס. זאת לאחר שהקצין הודח בשבוע שעבר מצה"ל בעקבות דיווח כוזב שהעביר לאלוף פיקוד הצפון על תאונה ברכבו הצבאי בו נהגה אשתו בניגוד לנהלים. עמותת הקצינים הדרוזים המשוחררים, בה חברים עשרות קצינים במילואים, דרשה מברק לוודא שלא ייפגע מה שהם מכנים "מיתוס עימאד פארס".

"אנו מפצירים בכבודו למלא את חובתך הפיקודית ומחויבותך המשפטית שלא לפגוע בבננו המוצלח ובמיתוס ההרואי שנבנה סביב הצלחת תא"ל פארס", כתבו הקצינים, "בראש מעיינינו הדאגה לגורל הצעירים בעדה הדרוזית, ואנו סבורים שהמשך הפגיעה במיתוס זה הינה פגיעה חמורה ומסוכנת בכל צעיר דרוזי שראה עד היום בתא"ל פארס מודל להצלחה וחיקוי". במכתבם דורשים הקצינים מברק "פסק זמן", ולמנוע הדבקת תווית של שקרן במפקד אוגדת הגליל לשעבר. בהמשך המכתב דורשים חברי העמותה להיפגש באופן דחוף עם ברק וזאת כדי לקבוע דרכי פעולה בבלימת הפגיעה בשמו של פארס.

"מטרת הפגישה", מסיימים הקצינים את מכתבם, "היא לשמור על עתיד הצעירים הדרוזים והמשך הצלחתם ושילובם המושלם בצה"ל וכן מניעת השפעת הפרשה על עתיד ברית החיים בין העדה הדרוזית לבין מדינת ישראל". כזכור, פארס עצמו ביקש עם סיום פגישתו עם הרמטכ"ל בו הודיע לו על הדחתו מהצבא להיפגש עם שר הביטחון, וזאת על מנת לנסות ולהפוך את ההחלטה ולהביא למצב בו שר הביטחון מורה על המשך שירותו בצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully