וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה: ישראל תופתע מאיכות הנשק שלנו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.5.2010 / 8:39

מקורות לבנונים המקורבים לארגון חיזבאללה מזהירים כי אם ישראל תתקוף בלבנון, ישתמשו הכוחות של נסראללה באיכות נשק מפתיעה. "התגובה למתקפה ישראלית לא תהיה מסורתית"

"אם ישראל תתקוף בלבנון, איכות הנשק שישתמשו בו כוחות חיזבאללה תפתיע את כולם" – כך אמרו היום (ראשון) לעיתון הכוויתי "אל-ווטן" מקורות לבנונים המקורבים מאוד לארגון חיזבאללה. המקורות טענו כי פעילי חיזבאללה ערוכים ומוכנים לכל מתקפה ישראלית, והוסיפו כי בשל הנשק המצוי אצל הארגון, "התגובה של חיזבאללה לכל מתקפה ישראלית לא תהיה תגובה מסורתית".

"חיזבאללה מקפיד בשלב זה שלא לתת לישראל שום תירוץ לפתוח במלחמה חדשה", הוסיפו המקורות שאמרו עוד כי הארגון הלבנוני "ביצע את כל ההכנות כדי להיאבק בישראל אם תפרוץ מלחמה". לדבריהם, "מאז שנת 2006 (מלחמת לבנון השנייה – נ.י) החל חיזבאללה בבניית כוחותיו הצבאיים ובתכנון מבנה חדשה לפעילות הצבאית, כלקחים של אותה מלחמה".

המקורות סיפרו כי הנהגת חיזבאללה תכננה מספר תסריטים אפשריים למלחמה, אם כזו אכן תפרוץ. "רוב ההנהגה הצבאית והפוליטית בחיזבאללה מעריך כי התסריט האפשרי ביותר הוא שצה"ל יפתח במלחמה נגד לבנון וסוריה ויכניס יותר מ-100 אלף חיילים ללבנון, שיתפרשו לכל אורכה", מסרו.

"המלחמה לא תצטמצם רק בחזית של הבקעה המערבית אלא תתנהל בכל האזורים בלבנון. לאור זאת נקטה ההנהגה הצבאית של חיזבאללה בכל ההכנות האפשריות והעלתה את הכוננות לרמה מרבית. הכול במטרה להיות מוכנים ולהפתיע את ישראל עם הנשק האיכותי והטקטיקות בשטח".

  • עוד באותו נושא:
  • חיזבאללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully