וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי שקלים

א.ב. דן

2.5.2010 / 10:17

מדור חי שקלים תר אחרי מחוות אהבה שלא עולות כסף. הפעם, הזמרת חני לרנר מספרת על הקיק שעושה את זה לכלבה שלה

"נצא לבית קפה
או שנראה סרט בקולנוע
או שבמקום זה, נלך לקניון
כסף לא קונה אהבה, כסף לא קונה אהבה"

בשורות הללו נפתח "כסף לא קונה אהבה", שירה הסוחף של חני לרנר, זמרת חדשה ומפתיעה מהעיר רעננה שבשרון, המביאה איתה קול חמים וסגנון שאינו נהיר במחוזותינו, המערב קאנטרי אמריקאי עדכני עם קורטוב בלוז וישראליות קיבוצית. השיר, כמו ונכתב בדיוק עבור מדורינו הקט, שרובו ככולו צייד אחר אהבה חופשית וחינמית לחיית המחמד.

בעודה עסוקה בהקלטת אלבום הבכורה, בהפקתו של אורי קליאן, לשעבר סולן "חופש", היא חורשת את הארץ, על במת העצמאות ברעננה בין ליאור פרחי לקרטל, מבומבמלה ועד האוניברסיטה העברית, מלווה בארבעה נגנים וזמרת ליווי חיננית, ויוצרת קהל מעריצים העוקב אחריה ממקום למקום.

הטיפ של חני: רגע לפני שהוא נזרק למחזור - בקבוק המינרלים הופך לצעצוע

"באפי היא כלבה מעורבת, לברדור שחור עם רועה גרמני שאימצנו כגורה אחרי שמישהו נטש אותה אצל הווטרינר. יחד איתה המצאנו משחק. היא אוהבת בקבוקי מים מינראליים ריקים.
ברגע שאני מסיימת לשתות, אני מסירה את התווית כדי שלא יהיו מלא ניירות על הרצפה וכדי שהיא לא תבלע את זה. הכלבה "עורפת לו את הראש" – כלומר, מסירה את הפקק - ואז נוגסת לו כך שאין אוויר ועושה מלא מלא רעש".

אין ספק שהכלבה מתלהבת. ומה עם השכנים?

"זה לא עד כדי כך, פשוט אי אפשר לראות טלוויזיה. אבל אנחנו תמיד חושבים שהיא נורא חכמה, שהיא מצליחה להסיר את הפקק מהבקבוק. נראה לי שזה נעים ללעוס. וכמובן, בסוף להרים מהרצפה ולמחזר."


ההופעה הקרובה של חני לרנר ולהקתה תיערך ב-"רוטשילד 12" 9/5 מ-23:00 הכניסה חופשית

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully