וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין: בל"ג בעומר נבעיר את תמונת אובמה

יהושע בריינר

30.4.2010 / 6:07

פעילי תנועת כהנא בנו עשרות מדורות לקראת ל"ג בעומר, ובין הקרשים הציבו תמונות של נשיא ארה"ב, עם הכיתוב: "זהירות, סוכן אש"ף". פעיל הימין נעם פדרמן: "אין זו התגרות, אובמה אנטישמי"

נשיא ארצות הברית ברק אובמה אולי נחשב לנשיא מוערך בעולם, אבל נראה שלא זה מה שחושבים עליו בקרב חלקים שונים בימין הישראלי. במוקדיהן של עשרות מדורות שהוכנו מבעוד מועד לקראת מדורות ל"ג בעומר, שייערך במוצאי יום שבת, נתלו תמונות של הנשיא האמריקאי.

פעילים של תנועת כהנא דאגו להדפסת אלפי עותקים הנושאים את תמונתו של ברק אובמה. בפוסטרים נראה אובמה מקבל אות כבוד באחד ממפגשיו עם אנשי דת מוסלמיים, זאת תחת הכיתוב: "זהירות, סוכן אש"ף בבית הלבן". מתמונות שצולמו בשכונות חרדיות בירושלים עולה כי פעילי התנועה דאגו מראש למקם את התמונות בין הקרשים שנאספו לקראת החג.

פעיל הימין נעם פדרמן אמר כי הוא מעריך שתמונתו של אובמה תככב במספר גדול עוד יותר של מדורות. "אני מעריך שבמאות מדורות ברחבי ישראל ישרפו תמונות של אובמה", אמר פדרמן לוואלה! חדשות. "הנוער בישראל מבין היום שברק חוסיין אובמה הוא נשיא רע ליהודים ונשיא מסוכן מאוד למדינת ישראל. אין כאן שום התגרות, זהו חופש הביטוי במיטבו. אין זה סוד שאובמה הוא אנטישמי ומקומו בל"ג בעומר הוא בראש המדורות", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully