וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחנה נתניהו חוגג: הליכוד הביע אמון ברה"מ

30.4.2010 / 6:31

במחנה נתניהו מברכים על הניצחון המוחץ שרשם ראש הממשלה נתניהו בהצבעה במרכז הליכוד. השר כחלון: "נתניהו סחף את הליכוד". חה"כ שאמה: "הליכוד ניצל מכניסה לסחרור פוליטי"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: דורון שטיין)

מחנה נתניהו חוגג לאחר שרשם אמש (חמישי) ניצחון סוחף על מחנהו של משה פייגלין. על אף הניצחון, בליכוד קוראים לחברי המרכז ולהתאחד ותמוך בראש הממשלה, במטרה להימנע מקרע במפלגה.

נתניהו אמר לאחר הניצחון, כי "זהו הישג חשוב שמוכיח שתנועת הליכוד היא תנועה אחראית ושקולה, הראוייה להנהיג את המדינה. אני מודה לחברי הליכוד שנענו לקריאתי ויצאו להצביע בעד דרכה האמיתית של התנועה. תודה מיוחדת שלוחה לשרים, לסגני השרים, לחברי הכנסת, לראשי הרשויות ולפעילים שנתרמו בהתלהבות ולא חסכו מאמץ כדי להביא לתוצאה המרשימה".

יו"ר מרכז הליכוד שר התקשורת משה כחלון הודה לחברי מרכז הליכוד שהשתתפו בהצבעה, ואמר כי "נתניהו סחף את הליכוד ואני שמח שהמרכז קיבל את הצעת ראש הממשלה". יו"ר צוות התגובות של הליכוד חה"כ אופיר אקוניס אמר כי "הבחירות הללו הוכיחו את הדמוקרטיה האמיתית שישנה בתנועת הליכוד. חברי המרכז הוכיחו שהם ערים וקשובים לאינטרסים הלאומיים האמיתיים של מדינת ישראל ומעדיפים אותם על פני מחלוקות פנימיות ויריבויות מיותרות".

יו"ר מזכירות הליכוד שר התחבורה ישראל כץ הצהיר: "היתה כאן הכרעה על נושא ועל דרך. ההצבעה קבעה איך הליכוד נראה ואיך הוא ייראה בעתיד. בשנה הבאה יתקיימו הבחירות על בסיס קהל חברים יותר רחב שישקף את עוצמתו של הליכוד. חברי הליכוד הביעו אמון ברה"מ ובדרך של הליכוד. רה"מ גילה אומץ ונתן אמון בחברי הליכוד. זהו לא דבר פשוט. המשימה להשיג שני שלישים מן המצביעים היא תמיד קשה ולא הרבה מנהיגים היו עושים זאת".

יו"ר הקואליציה: על הליכוד להתאחד

יו"ר הקואליציה חה"כ זאב הלקין בירך על ההחלטה, ואמר כי "אני מברך על החלטת מרכז הליכוד לתת תמיכה גורפת להצעת רה"מ ולאפשר לציבורים גדולים שתמכו בליכוד בבחירות האחרונות להצטרף לשורות התנועה ולהשתתף בתהליך הדמוקרטי. אני קורא לכל חברי סיעת הליכוד לאחד שורות ולפעול ביחד בכנסת למימוש מטרות הליכוד". חה"כ כרמל שאמה הוסיף כי "תנועת הליכוד ניצחה וניצלה היום מכניסה לסחרור פוליטי. החברים גילו אחריות תנועתית והביאו להכרעה חדה וברורה, שיכולה וצריכה לשמש בסיס לאחדות וליציבות הליכוד".

הניצחון בבחירות בליכוד מהווה הישג חשוב עבור דרכו של ראש הממשלה ולביסוס אחיזתו במפלגה, לאור זאת שרוב גדול של 77% ממצביעי הליכוד תמכו בהצעות ראש הממשלה, ביניהן שינוי תקנון המפלגה ודחיית הבחירות למוסדות המפלגה בשמונה חודשים.

לעומתם, מוקדם יותר משה פייגלין, ראש מחנה המתנגדים להצבעה, קרא למחנה הלאומי להתפקד לליכוד: "מהר מאוד ממה שנראה לנו אנחנו נעמוד בבחירות לראשות המפלגה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו שוב מנהיג לאומי שנותן את קולות הימין לשמאל בצורה כל כך בזויה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully