וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד כמעט נפל מהמרפסת, האם נלקחה לחקירה

איילה חננאל

29.4.2010 / 17:54

אישה כבת 40 מתל אביב נחקרה לאחר שבנה טיפס וכמעט נפל ממרפסת ביתה, בעת ששה לבד בבית. האם אמרה לשוטרים כי היא איננה רואה בעיה בהשארת ילד בן 10 לבד בבית

אם כבת 40, פסיכולוגית במקצועה, עוכבה לחקירה היום (חמישי), בחשד לרשלנות והזנחת בנה בן העשר, לאחר שכמעט נפל ממרפסת הדירה בקומה השלישית כששהה במקום לבדו.

היום בצהריים הבחינו הדיירים ובעלי העסקים ברחוב השומר בת"א בילד בן עשר מטפס על מרפסת ביתו. תושבי הרחוב מיהרו לזעוק לעברו של הילד שכמעט ונפל. הילד צעק לעברם כי הוא נעול בביתו וכי אמו עוזבת אותו לבד במשך שעות וביקש מהם לחלץ אותו מהדירה. השכנים מיהרו להזעיק למקום ניידת משטרה.

כוח מגן דוד אדום כיבוי ושוטרים שהוזעקו למקום פרצו את הדלת. הם איתרו את האם ששבה במהרה לביתה. לילד לא נגרם כל פגע.
מעדויות שנאספו ע"י השוטרים מבעלי העסקים והשכנים, ומבירור שערכו השוטרים בתחנה, עולה כי אין זו הפעם הראשונה שהאם משאירה את בנה לבד במשך זמן רב.

השכנים במקום סיפרו לוואלה! חדשות, כי "במשך מספר שבועות אנו מבחינים בכך שהילד שוהה בביתו לבד ללא השגחה במשך שעות רבות. הוא צועק לשכנים ולבעלי העסקים ומבקש שיתקשרו לאמו ויגידו לה לחזור הביתה, או מתחנן שיקחו אותו לביתם. במספר מקרים הוא כבר טיפס על מרפסת הבית ורק בזכות כך שהבחנו בו, נמנעה נפילתו. לא ייתכן שילד קטן נשאר לבד בבית כל כך הרבה שעות. רק בנס טרם קרה פה אסון".

האם אמרה לשוטרים, כי איננה רואה דבר רע בכך שילד בן עשר נשאר לבד והכחישה כי היה נעול ללא מפתח. עם זאת, הוחלט לעכבה לחקירה בתחנת לב תל אביב. כמו כן, העניין דווח למשרד הרווחה ובנה ייחקר על ידי חוקר ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully