וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב-ריאליטי

יעל רגב

30.4.2010 / 10:07

הכלב של מעצבת האופנה דניאלה להבי גורם ליעל רגב לאבד את הצפון. ככה זה כשהיא פוגשת חתיך אמיתי

איש זקן, חכם ומרושע ביקש פעם שלא נחמוד את אשת רענו, או משהו כזה. כזכור לי, אף אחד לא פירגן מילה לגבי כלבלב חברך. ועל כן, כאשר איתרתי באירוע השקת קולקציית הקיץ של מעצבת התיקים והנעליים דניאלה להבי את כלבה המאלחש, דקסטר, מיד ניגשתי כולי מצויידת בצדקת ההיתר המוסרי- דתי וחפנתי את ישבנו. במהלך האירוע, עת יתר האנשים המתורבתים בחנו מקרוב את הקולקצייה (אני לא אוכל לספר לכם עליה מילה, פשוט לא הספקתי להעיף מבט) פשוט הלכתי אחרי הכלבון האומלל כמו פדופילית מטורפת על קראק ולא פספסתי אף הזדמנות לצוץ מעבר לפינה ולנסות לפתות את העולל עם סוכריות בטעם ליטופים.

זו הייתה אהבה ממבט ראשון. לא הצלחתי להפסיק לחפור על הפרחח ליחצ"ניות, קולגות, וחברות ימים אחרי שחילצתי את עקבי הסטיב מאדן שלי מרצפת החצץ הארורה של מקום האירוע.

טוב, תנו לי פשוט לרוקן את זה מהמערכת- תחת עסיסי ומוצק, תלתלי אוף וייט נוצצים, פלומת אף דמויית לואי ה-14 והשיא- הבחור מתיישב כמו שאתם מקפלים שולחן פיקניק! כשדקסטר מחליט שבא לו להשתרע, הוא פשוט שומט את הרגליים הקדמיות והאחוריות שלו קדימה, ישרות לחלוטין, כן, גם את האחוריות, ונופל בכיף אחורה. כמו איזה שולחן פיקניק מטופש! אני אכרסם אותו. דבילון.

דניאלה, אני לא בטוחה ששמת לב, אולי קצת הסגיר אותי הקטע שפניתי אלייך באירוע ושאלתי אם אפשר לקחת אותו הביתה, אבל אני מאוהבת בחיה הזו שלך. ספרי לי עליו קצת. גיל, אופי, אישיות, מספר טלפון...

דקסטר הוא שנאוצר ננסי. הגיע אלינו אחרי שראיתי כלב ממש דומה לו והתלהבתי, בעלי לא רצה שניקח כלב קטן, אבל יום אחד הוא בא למשרד וראה כלב ממש דומה ומיד התלהב והסכים. ואגב, חוץ ממנו אני מגדלת גם כלב לברדור מעורב עם גולדן.

כן, בואי נחזור לדקסטר. אני לא יודעת אם שמת לב אבל קרדונית האבק הקטנה הזאת מתיישבת כמו שולחן פיקניק מתקפל! מה זה ההתנהלות הזאת?!

מעניין, אני לא שמתי לב לזה...הוא עושה כל מיני דברים מצחיקים. יש לו מן ישיבה כזאת שהרגליים הקדמיות גבוהות יותר מהאחוריות ואז הוא משליך הצידה רגל אחת בשאנטי כאילו הוא עושה יוגה. לפעמים בבקרים אני גם מוצאת אותו ישן הפוך עם הרגליים באויר והבטן פרוסה, כאילו לא אכפת לו מכלום והוא יודע שהעולם שלו מושלם ומוגן.

את זוכרת שכשניפגשנו בהשקת הקולקצייה שלך רציתי לקחת את דקסטר, היבטטת בי המומה ככבשה חיננית מול פנסי משאית. אמרת שאין סיכוי שהוא יזוז מאימא בשביל לבוא איתי. מעליב! הוא תמיד הולך עם אימא לכל מקום?

הוא הולך אחריי כל הזמן, הוא ממש הילד של אימא. בבית הוא גם הולך אחרי לשירותים ועוקב אחרי כשאני עולה ויורדת קומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בעלך לא מאוכזב שהוא ביקש אותו וכעת הוא מפנה לו חוטם?!

הוא קצת מתוסכל מהעובדה שלמרות שהוא גם משקיע ומטפל בו, הוא בעיקר הבייבי שלי

איך באמת אתם משקיעים ומטפלים בו? יש לו פינוקי מלכות מיוחדים?

לא ממש. אין לו אוכל מיוחד ואנחנו גם לא מלבישים אותו בבגדים. אבל פעם בשלושה חודשים הוא מסתפר במספרה ברעננה, שם גוזזים לו את הפלומה ומסדרים לו את השפם של הלחיים.

אגב, ראיתי שהוא עונד קולר הוט קוטור מעוטר בסברובסקי... פראדה?

לא, האמת שאת הקולר אני הכנתי. לפני שנה וחצי יצאנו עם ליין קולרים לכלבים, אבל הפסקנו מאז. הוא לא התאים כל כך לקהל הלקוחות. חלק מהלקוחות בכלל לקחו וצירפו אותה בכלל בתור רצועה נוספת לתיק.

כמו שנאמר לקוחות שיק..לאב איט…

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully