וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח שירה למוות בחברו הורשע בהריגה

קובי מנדל

29.4.2010 / 11:00

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע במסגרת עסקת טיעון את המאבטח איליה ארטמייב שהרג בירי את חברו ויקטור שברדין. בהתאם להסדר הטיעון, צפויות להיגזר על המאבטח שלוש שנות מאסר

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע הבוקר (חמישי) את איליה ארטמייב בן 23 מקריית חיים, בהריגת חברו ויקטור שברדין, שנורה מרובה M-16, וזאת בהתאם להודאתו על פי הסדר טיעון אליו הגיעו הצדדים. לפי הסדר זה, שהוגש על ידי הצדדים לבית המשפט, יוטל על הנאשם עונש של שלוש שנות מאסר בפועל בלבד. ביחס ליתר רכיבי הענישה, כל צד יטען באופן חופשי, לרבות לעניין פיצוי משפחת המנוח.

בא כח הפרקליטות הבהיר כי התביעה הסכימה להסדר לאחר שקיימה חובותיה לפי חוק זכויות נפגעי עבירה, יידעה את קורבנות העבירה במקרה זה על הכוונה להגיע להסדר וקיבלה את אישורם לכך. נציג הפרקליטות ביקש לדחות את מועד הטיעונים לעונש וציין כי בת זוגו של המנוח עומדת ללדת בכל רגע.

זקוקים לדחייה של שלושה שבועות

תאריך הלידה המיועד לאשתו של שברדין המנוח היה אתמול ולדברי נציג הפרקליטות, "בשל כך לא הספקנו להשלים את קבלת תצהיר נפגע עבירה שבכוונתנו להציג כראיות לעונש", עוד הוסיף הנציג כי "על מנת שיינתן לנפגעי עבירה יומם בביהמ"ש אבקש לדחות לתקופה קצרה את מועד הטיעון לעונש. אני מניח שבשל העובדה שהיא אמורה ללדת, אנו נגיש ככל הנראה הצהרת קרבן בכתב ואעביר לפני כן עותק לחברתי. אנו זקוקים לדחייה של כשלושה שבועות ע"מ להיערך לקבלת הצהרת הקורבן". בעקבות בקשה זו של נציג הפרקליטות נדחה הדיון ל-8 בחודש יוני הקרוב.

ארטמייב טען כי משחק בנשק הוא זה שהוביל לפליטת הכדור שהרגה את חברו. בעת שיחזור שנערך בנוכחות המשטרה, סיפר ארטמייב כי השניים שיחקו "משחק שליפות" כשארטמייב מחזיק באקדח אותו הוא נושא ברישיון כעובד חברת אבטחה, ואילו חברו אוחז ברובה מסוג M-16. עוד הוסיף ארטמייב כי בשלב מסוים ירה ירייה אחת בלי שזכר אם קודם לכן פרק את המחסנית.

  • עוד באותו נושא:
  • הריגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully