וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום - ל"ג בעומר

עידית טוויל

1.5.2010 / 12:00

וואלה! וארגון חברה טובה מזמינות אתכם לסייע בארגון ותכנון מדורות ל"ג בעומר לילדים בסיכון מכל רחבי הארץ. בנוסף: שלל אפשרויות להתנדבות בזמנכם הפנוי - רק תבחרו

5-4.5: השתתפות בפרויקט "מדורת השבט" ברחבי הארץ

ארגון חברה טובה מוביל מבצע ארצי ענק לקראת ל"ג בעומר. במסגרתו יערכו עשרות מדורות חברתיות עם ילדים ובני נוער בסיכון מכל רחבי הארץ.

המבצע יתקיים בשיתוף קרן ישעי – מרפא לחיים, חיים בדרך ארץ ועם בתי הנוער קדימה השייכים לעמותת לשובע.

חברה טובה מזמינה אתכם להשתתף בערב קסום ומהנה ביחד עם הילדים ובני הנוער: נשב איתם מסביב למדורה, נשיר, נאכל, נשחק, נהנה ביחד - וניצור איתם ובשבילם ערב שכולו חוויה גדולה עם ערך מוסף.

לפניכם הערים והתאריכים שבהם יתקיימו המדורות:

1.5: מדורת השבט בחיפה

מדורת ל"ג בעומר עם בני נוער בבית ברחוב חיים, בשכונת הדר. תיהנו עם הילדים מחגיגה מוזיקלית - אנא הביאו איתכם כלי נגינה: גיטרה, דרבוקה, מפוחית או כל כלי אחר שיעשה שמח.

1.5: מדורת השבט בקריית ביאליק

בואו לעזור לילדים ממועדונית 'ילדים מחייכים' בהקמת מדורה, ארגון העצים, האוכל והתוכנית האומנותית בערב ל"ג בעומר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

1.5: מדורת השבט בפתח תקווה

חוגגים עם בית הנוער קדימה ומתנ"ס עמישב. בתוכנית חלוקה לשתי קבוצות: כיתות ג'-ו' בשעה 17:30- 18:30 כ-30 ילדים. כיתות ז'-ט'- 19:00-20:30- כ-20 ילדים. הצטרפו אליהם לחג מלא כיף.

2.5 מדורת השבט בכפר סבא

בואו להקים מדורה גדולה שתשמח את ילדי בית הנוער קדימה בכפר סבא. תוכלו גם לעזור בהפעלות מהנות כגון: ג'גלינג, מעגל מתופפים, שירה בציבור וכו'.

2.5: מדורת השבט בתל אביב

בחג הקרוב אתם מוזמנים לקיים מדורה יחד עם 40 ילדים בכיתות ב '- ה' מבית הנוער קדימה עוז - תל אביב. שירים, ריקודים, סיפורים, משחקי חברה וכיף גדול לכל המשתתפים.

2.5: מדורת השבט באזור

הצטרפו לחגיגות עם בני הנוער החל משעות הערב, תיהנו איתם מערב מלא שמחה וכיף במדורת החג.

2.5: מדורת השבט ברחובות

עזרו בהקמת מדורה ובארגון האירוע החגיגי עם ילדי בית הנוער קדימה ברחובות, וציינו את החג עם אושר גדול לכם ולילדים.

2.5: פעילות חברתית עם נכים בנהריה

הצטרפו למפגשים של: "קהילה תומכת חיים עצמאיים לנכים". במפגשים תוכלו להעביר הרצאה או הפעלה מהנה שתעניין ותשמח את החברים בקהילה ותקל על בדידותם.

2.5: התנדבות למען עיוורים מאזור חיפה והצפון

האגודה למען העיוור מזמינה אתכם להתנדב ולעזור לעיוורים מאזור חיפה והצפון. השתלבו במגוון תחומים: ליווי עיוורים, מתן תמיכה טכנית, ביצוע עבודות טלפנות, הפצות, הסעות ברכב פרטי, נציגי הסברה ועוד. כל זאת בהתאם לכישוריכם ולזמנכם הפנוי.

2.5: מדורת ל"ג בעומר עם בעלי פיגור שכלי בראש העין

בואו לחגוג את ל"ג בעומר עם חברי אגודת אקי"ם מכל הגילאים. עזרו בהקמת אוהל ענק, הכנת טאבון ותיהנו מבילוי ברוח החג עם החברים המקסימים.

3.5: בילוי זמן איכות עם ניצולי שואה מחיפה

'יד עזר לחבר' זקוקים לעזרתכם במתן אוזן קשבת והעברת סדנאות בשעות הפנאי לניצולי שואה עריריים מאזור חיפה. אתם יכולים לתמוך, להקשיב, לשתף ולעודד את הקשישים המגיעים להוסטל בשעות היום. בין אם בשיחה אישית או באמצעות העברת חוג יצירה או הרצאה. כל השקעה מכם תשמח אותם מאוד ותשפר את מצב רוחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully