וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הפדופיל תקף נערה שניסתה להתאבד

ביה"ח מאיר בכפר סבא שכר מחברת כ"א את שירותיו של גבר שהתבקש להשגיח על נערה שניסתה לשים קץ לחייה. הגבר, עבריין מורשע שריצה בין היתר עונש מאסר עולם בגין רצח אשתו, ביצע לפי החשד מעשים מגונים בנערה. בחקירתו טען: "נשקתי למצחה על מנת לעודד את רוחה ולשמח אותה"

משגיח סיעודי אשר נשכר בידי בית החולים מאיר בכפר סבא על מנת להשגיח על נערה שניסתה לשים קץ לחייה, נעצר השבוע בחשד שביצע בנערה מעשים מגונים בכפייה. היום (חמישי) יובא החשוד, תושב הרצליה בן 70 להארכת מעצרו בבית משפט השלום בכפר סבא.

הנערה בת ה-14 אושפזה בבית החולים בשבת האחרונה לאחר שניסתה להתאבד. בשל החשש שתפגע בעצמה שוב, שכר בית החולים מחברת כוח האדם עמה הוא עובד בקשרי מכרז את האיש על מנת שישמש כמשגיח סיעודי בשעות הלילה על הקטינה במחלקת ילדים. רופאיה של הנערה נכנסו לחדר בו היא מאושפזת וגילו את החשוד בשעת מעשה והזעיקו את כוחות משטרת כפר סבא.

מחקירת הנושא עולה כי החשוד ריצה בעברו מאסר עולה בגין רצח אישתו וקיבל חנינה מהנשיא לאחר 24 שנים. בנוסף ריצה מספר רב של מאסרים בגין אינוס קטינות, מעשים מגונים בקטינות, בעילות אסורות, ומעשים מגונים בתוך המשפחה. בתשאול ראשוני הודה החשוד כי עיסה את גופה של הקטינה אך הכחיש שביצע בה מעשים מיניים. הוא הוסיף כי נשק למצחה של הנערה על מנת לעודד את רוחה ולשמח אותה. בנוסף לחקירת המקרה הנוכחי בודקת המשטרה את מעשיו של החשוד מול קטינים נוספים עליהם שמר וכן כיצד הועסק בידי עמותת מטב כמשגיח סיעודי.

אסור לבקש תעודת יושר

מבית החולים מאיר נמסר כי לא הם אלו אשר שכרו את שירותיו של הגבר כי אם "חברת 'מטב' אשר נותנת שירותים סיעודיים. ההפך הוא הנכון", נמסר מבית החולים. "ברגע שהרופאים הבחינו בהתנהגות לא ניאותה של הגבר הם אלו שהזעיקו את המשטרה".

מנהלת סניפי המרכז והצפון בעמותת מטב, רוניתה טביב מסרה בתגובה כי "אנחנו חשים עצב וצער על האירוע ובראש ובראשונה מי שנפגע זאת הנערה. המטפל עובד אצלנו כמשגיח במשך חודשיים. הוא התקבל לעבודה והתאים לפי הפרופיל שהציג לבצע את המשימה. הוא אף עובד בחברות סיעוד נוספות".

טביב אמרה כי החברה מנסה ליצור קשר עם החברות הנוספות בהן הועסק החשוד על מנת ליידע אותן על שאירע.

טביב הוסיפה כי "החוק אוסר עלינו לבקש תעודת יושר. המשמעות של החוק הזה, היא שאין לנו שום יכולת לדעת דבר וחצי דבר על העבר הפלילי או על יושרו של האדם באופן כללי. לכן אנחנו מסתפקים בהצהרה של העובד ועל סמך זה אנו מקבלים אותו לעבודה. ביקשנו תעודות יושר, והבנו מהייעוץ המשפטי שזה אסור על פי חוק. דרשנו תעודות יושר עד לא מזמן והפסקנו. אנחנו מקווים שזה יניע מחשבה מחודשת על החוק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully