וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פשטה על ההתנחלות יצהר - 7 נעצרו

29.4.2010 / 8:17

משטרת מחוז ש"י פשטה במהלך הלילה בכוחות גדולים על ההתנחלות יצהר שבשומרון ועצרה לחקירה שבעה תושבים. החשד: אי התייצבות לחקירה והסתה נגד פקחי המנהל האזרחי ותובעי משטרה המתגוררים באזור. בהתנחלות זועמים: "יש אווירה של השתלחות בנו"

משטרת מחוז ש"י פשטה הלילה (חמישי) בכוחות גדולים על ההתנחלות יצהר שבשומרון ועצרה שבעה מתושביה בחשד לביצוע עבירות שונות בשנה האחרונה. שלושה מהעצורים הינם קטינים. במשטרה מכחישים שמדובר במעצרים בעקבות פעולות "תג מחיר" ומציינים כי אחד מהעצורים נחקר בחשד להפצת חומר הסתה נגד פקחים של המנהל האזרחי וכן נגד תובעי משטרה המתגוררים ביהודה ושומרון. עוד אמרו במשטרה כי עצורים אחרים לא התייצבו בעבר לתשאול.

הכוחות הגיעו להתנחלות בשעה 4:00 וחקרו את העצורים גם על הפרת תנאי מעצר והפרת צו שטח צבאי סגור. ארבעה מתוך השבעה שוחררו מיד לאחר חקירתם ושלושה מהם יובאו בהמשך היום לבית משפט, על מנת לקיים דיון בתנאי שחרורם. ביצהר זעמו מאוד על מעצר השבעה וכינו אותו כ"תג המחיר של המשטרה והשב"כ נגדם".

דובר היישוב אברהם בנימין, שאף הוא נעצר בפשיטת המשטרה אמר כי "יש אווירה של השתלחות והסתה נגדנו. לאור הכוחות הגדולים שהמשטרה הציבה כאן באזור, היה אפשר גם לדפוק על הדלת בשעות סבירות ולקחת את מי שצריך לחקירה. זו עוד אחת מהנקמות הקטנות של המשטרה בנו".

גורמים בימין תקפו את אלוף פיקוד מרכז אבי מזרחי ואמרו כי הוא "החל לבצע 'תג מחיר' נגד היישוב ולהתעמר בכוונה באזרחים". פעיל הימין ברוך מרזל אמר כי "המשטרה ופיקוד מרכז מפרים את זכויות האדם של התושבים ומחפשים נקמה ביישוב יצהר".

  • עוד באותו נושא:
  • יצהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully