וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלמנה שחורה" עקצה ילדה בגן ילדים באילת

רמי שני

28.4.2010 / 21:04

עכביש מסוג "האלמנה השחורה" עקץ ילדה בזמן שהותה בגן הילדים באילת. הגננת, שזיהתה את העקיצה, הזעיקה את אבי הילדה, והילדה הועברה בזמן לטיפול בבית החולים

ילדה נעקצה אתמול (שלישי) בגן הילדים באילת בידי עכביש מסוג אלמנה שחורה. בעקבות כך פיתחה הילדה תסמינים קשים כתוצאה מהעקיצה ואביה נאלץ לפנותה לבית החולים בעיר, שם טופלה עד שובה לקו הבריאות. הילדה, שהייתה בגן הילדים, התלוננה לגננת על כך שאצבע אחת מידה כואבת לה. הגננת בתגובה בחנה בתשומת לב את ידה וזיהתה סימן עקיצה.

בעקבות הזיהוי ולאחר שהאזור החל להתנפח החליטה הגננת למרוח לילדה משחה אנטיביוטית וכמו כן להזעיק את אביה של הילדה, אשר לו סיפרה את שאירע.

במקביל לעדכון האב, החלה הילדה לגלות סימנים קשים של השפעת העקיצה בעודה מתחילה להשתעל ולהקיא. כשחיפשה הגננת את המקור לעקיצה, היא איתרה עכביש מסוג "אלמנה שחורה" , וביחד עם האב, הכניסה את העכביש לשקית ניילון ושלחה אותו יחד עם הילדה לבית החולים יוספטל בעיר, שם היא טופלה וחזרה לאיתנה. דיווח על האירוע הועבר למשרד החינוך במחוז הדרומי. הנהלת המחוז, ציינה בסיפוק את שיקול הדעת שבה נהגה הגננת והעבירה בעקבות זאת הנחיות רענון להנהגות במקרים דומים.

  • עוד באותו נושא:
  • עכביש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully