וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנון: תנועה חזקה יודעת לומר 'לא' למנהיג

פנחס וולף

28.4.2010 / 20:33

בליכוד נערכים להצבעה במרכז המפלגה, שתקבע אם הבחירות למוסדות המפלגה יידחו. ח"כ דני דנון קורא לצאת נגד עמדת רה"מ נתניהו, שמבקש לדחות את הבחירות וקורא לחברי הליכוד להתגייס

עוז מרון

(צילום: עוז מירון, עריכה: דורון שטיין)

חבר הכנסת דני דנון התייחס הערב (רביעי) במפגש פעילים להצבעה מחר במרכז הליכוד, במסגרתה עשוי להידחות מועד הבחירות למוסדות הליכוד: "תנועה חזקה יודעת גם להגיד לא לראשיה המוערכים", אמר דנון.

"כולי תקווה שאנשי הליכוד ידעו לשים בצד את ההערכה למנהיג ויילחמו לשמור על יסודות התנועה. אנשי הליכוד נאלצים מחר לצאת ולהילחם על שמירת ערכי התנועה ולמנוע את חזרתם של פוקדי הארגזים", הוסיף דנון.

בצהריים קיימו בכירי הליכוד בכנסת מסיבת עיתונאים לקראת ההצבעה על שינוי חוקת המפלגה. ראשון הדוברים, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "אנחנו מבקשים לעשות מחר דבר כמעט בלתי אפשרי. אני מבקש לעשות זאת, כי אני יודע שיש תמיכה עצומה בליכוד. מבינים שאנחנו צריכים להתרכז בעיקר: ביטחון, הגנה על ירושלים, תהליך שלום אחראי ששומר על האינטרסים שלנו. כל זה אנשים מבינים, האויב שלנו זה השאננות. יש קבוצה שולית שתבוא ב-100%. אני אומר לכולם: לכו להצביע".

נתניהו פנה לשרים שישבו סביבו והוסיף כי "זו החובה, הזכות והאחריות שלכם לתת גיבוי לליכוד. ההתייצבות שלכם מחממת את הלב, מורגשת בשטח".

"מחר ננסה להשיג רוב של שני שלישים, כמעט בלתי אפשרי", הוסיף נתניהו. "אני מודה לכל מי שהתגייס במאמץ מסוים אולי נפתיע. בני בגין מקליט קריאה לחברי הליכוד לבוא ולהצביע. גם אני אקליט. הרף מאוד גבוה. זה לא יהיה קל. אני לא זוכר מתי היתה הצבעה כזו. התנועה שלנו יכולה להתגאות בהתייצבות של חבריי". על המתנגדים להצעתו של ראש הממשלה, אמר נתניהו כי "לפתוח את הפה כולם יכולים, אבל צריך לבוא ולהצביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully