וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי ילדות נהרגו בהתנגשות בין ג'יפ לטרקטור

עידן אבני ואריאל נוי

29.4.2010 / 0:04

שתי ילדות פלסטיניות בנות ארבע וחמש נהרגו בהתנגשות בין ג'יפ צבאי לטרקטור, בכביש הבקעה סמוך לצומת מחולה. בתאונה נפצעו בנוסף באורח קל שלושה בני אדם שפונו לבית החולים העמק

שתי ילדות פלסטיניות בנות ארבע וחמש נהרגו אמש (רביעי) בתאונת דרכים בין ג'יפ צבאי לטרקטור בכביש הבקעה סמוך לצומת מחולה. בתאונה התנגשו הג'יפ והטרקטור כשעל הטרקטור היו ארבעה בני אדם. מחקירה ראשונית התברר, כי שתי הילדות הפלסטיניות היו רכובות על עגלת ברזל, שהיתה רתומה לטרקטור.

ארז אברהם, פרמדיק במד"א גלבוע, אמר לוואלה! חדשות כי "הוקפצנו למקום בכוחות רבים, גם הצבא שלח כוחות, אולם לצערי כשהגענו למקום המראה היה קשה, כבר לא היה ניתן להציל את שתי הילדות. הענקנו טיפול לשלושת הפצועים ופינינו אותם לבית החולים העמק בעפולה".

מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי ככל הנראה הג'יפ הצבאי התנגש מאחור בטרקטור. על הטרקטור היו אב ושלושת ילדיו - שתי הבנות נהרגו במקום, ילד נוסף כבן עשר והאב נפצעו באורח קל. הנהג של הג'יפ הצבאי נפצע באורח קל גם הוא והשלושה פונו לבית החולים העמק.

מוקדם יותר היום נהרג מוחמד אחמד סעיד, בן 41 מכפר קרע, שנפגע על ידי רכב מסחרי שהגיע מכיוון ואדי ערה ופגע בו בזמן שחצה את הכביש בצומת כרכור, על כביש 65.

אמש נפגע ונהרג רוכב אופנוע כבן 25, תושב מזרח ירושלים עקב תחרות בין שני כלי רכב. הנהג של אחד מכלי הרכב שהתחרו זה בזה לקה בהלם ופונה לבית החולים, ואילו הנהג השני, שזהותו ידועה, נמלט. המשטרה פתחה בסריקות במטרה לאתרו.

מאז תחילת שנת 2010 נהרגו 116 בני אדם בתאונות דרכים שונות, כך נמסר מהרשות הלאומית לבטיות בדרכים. מדובר בעלייה של 10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אז נהרגו 106 בני אדם בתאונות.

עדכון ראשון: 19:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully