וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב בסרט

נאווה סילוורה

28.4.2010 / 12:25

הכלב נאבינס מככב לצד ג'ניפר לופז בסרט חדש ואף גונב ממנה את אור הזרקורים. השאלה היא - מה יוצא לו מזה?

בפרמיירת הסרט The Back Up Plan שנערכה בשבוע שעבר בלוס-אנג'לס, ג'ניפר לופז (42) נהגה שלא כמנהגה והסכימה לחלוק את אור הזרקורים עם מישהו אחר - בוסטון טרייר אשר כיכב לצדה בסרט. הכלב, 'נאבינס' שמו, גנב את ההצגה מהשחקנית, ואפילו שמלת מיני מוכספת אסימטרית וסקסית שלבשה הדיווה לא עזרה לה.

בסרט, שהוא קומדיה רומנטית בבימוי אלן פול אשר יצאה לאקרנים בארה"ב בסוף השבוע האחרון, לופז מגלמת את זואי, רווקה הנחושה להיות אם. ביום שבו היא מצליחה להיכנס להריון מהפרייה מלאכותית היא גם פוגשת את מושא אהבתה. בינתיים, בהשראת כלבה? בעל הצרכים המיוחדים 'נאטס', היא מחליטה לפתוח בוטיק חיות מחמד הדואג לאימוץ וטיפול ידידותי לחיות.

השאלה שנותרת באוויר היא, האם מדובר במסר חינוכי המקדם יחס אוהב כלפי בעלי חיים שיש להם מוגבלויות, או שמה מדובר בהתעללות לא מתחשבת ב'שחקן', בעיקר משום שנאבינס הוא כלב רגיל ובריא.

כפי שאפשר לראות, על השטיח האדום הכלב נשאר בדמות שגילם. לצדו בסרט משחקים שני טריירים נוספים; 'ניפ' שמעולה בהבעות פנים, ו'טאק' שמצטיין בתנועות ראש. לופז מספרת שהעבודה לצד שלושת הכלבים הייתה מאתגרת בעיקר משום שלקח זמן עד שהבינו מה רוצים מהם, אך בסך הכול היה זה כיף גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully