וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופנוען שחצה את הגבול למצרים שב לישראל

רמי שני

28.4.2010 / 3:13

שגיא שחורי, שחצה בשוגג את הגבול למצרים, שוחרר הלילה וחזר לארץ. משפחתו וחבריו קיבלו את פניו במעבר הגבול כרם שלום. אביו: "המצרים התייחסו אליו יפה"

שגיא שחורי שחצה בשוגג אצת הגבול המצרי ביום שבת האחרון שב הלילה (רביעי) לשטח ישראל לאחר מאמץ דיפלומטי להחזירו. שחורי נכנס ביום שבת עם אופנועו בשוגג למצרים ונלקח לחקירה על ידי המצרים. הוא הגיע למעבר הגבול כרם שלום כשהוא מלווה באנשי ביטחון מצרים והועבר לצדו הישראלי של הגבול שם המתינו לו קציני צה"ל. גם האופנוע על גביו רכב בשעה שחצה את הגבול עבר שב איתו לשטח ישראל. שחורי צפוי להיחקר על ידי המשטרה. הוא אמר עם שובו שהוא מבקש להודות לכל האנשים שסייעו בהחזרתו לארץ. טרם שובו אמרה אשתו רוית כי היא "מקווה שהמצרים יתעשתו מהר ויחזירו אותו בשעות הקרובות".

אביו של שגיא, מאיר, אמר לאחר שבנו שב לשטח ישראל שהמצרים הבינו מהר שתפיסתו היתה טעות וששגיא "לא קשור לשום דבר המתרחש בגבול ונעשה על ידי גורמים אחרים. עצם העובדה שהם השיבו אותו עם כל הרכוש שלו בידיו מוכיח כי המצרים התייחסו אליו כפי שצריך", אמר. מאיר שחורי ביקש להודות לכל האנשים שסייעו בחילוצו של שגיא והחזרתו לארץ. שגיא שחורי חזר לארץ כשהוא לבוש בבגדי הרכיבה שלו, הוא נראה תשוש מאוד והספיק להיפגש עם אשתו והוריו ועתה הם עושים את דרכם לקדש ברנע.

שחורי, בן 36, מהיישוב קדש ברנע שבאזור ניצנה יצא ביום שבת לרכיבת שטח על גבי האופנוע שלו, ירד לנחל לבן העובר סמוך לגבול עם מצרים מצפון לקבוצת ישובי פתחת ניצנה, וככל הנראה עבר את הגבול עם מצרים מבלי לשים לב.

לדברי גורמים במועצה האיזורית רמת נגב, הסימונים המצביעים על הגבול בין שתי המדינות נסחפו עם זרמי השטפונות שפקדו את המקום לפני מספר ודשים ושעד עתה לא פעלו גורמי הביטחון לשיקומם ושגרירות ישראל פועלת בימים האחרונים להביא לשחרורו.

לבד משחורי יושב עצור במצרים שחיין תושב אילת בן 44 המוכר כלוקה בנפשו. השחיין נעצר כשבוע לפני מעצרו של שחורי וזו הפעם השנייה בשבועות האחרונים בה הוא נעצר לאחר שעבר למים הטריטוריאליים של מצרים. בפעם הראשונה הוא שוחרר, וכעת נעשים מאמצים לשחררו בפעם השנייה מהמעצר.

עדכון ראשון - 23:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully