וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ביטלה את "צעדת הדגלים" בירושלים

פנחס וולף ואיילה חננאל

27.4.2010 / 20:50

משטרת ירושלים הודיעה כי היא לא מאפשרת לקיים השנה את צעדת "ריקוד דגלים" שנערכת במסגרת אירועי יום ירושלים. בימין זועמים: "ממשלת הליכוד מחלקת את ירושלים"

משטרת ירושלים הודיעה הערב (שלישי) כי היא לא מאפשרת לקיים את צעדת "ריקוד דגלים" שנערכת מדי שנה במסגרת אירועי יום ירושלים. במשטרה טוענים כי בצעדה שהתקיימה בשנה שעברה, המשתתפים ירקו וקיללו עוברי אורח וריססו גרפיטי על מבנים. מחר מתוכננת להתקיים פגישה בין נציגי המשטרה לבין מארגני הצעדה, על מנת לבחון פשרה.

במסגרת הצעדה, עוברים אלפי בני נוער מהישיבות בירושלים דרך שער שכם בעיר העתיקה ומגיעים לכותל המערבי. בעקבות ההודעה קרא ח"כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי) לערוך את הצעדה. לדבריו, "ביום חגה של ישראל עלינו להציג את דגל הלאום בגאון בכל מקום בעיר ולא לנסות להסתירו".

משטרת ירושלים מסרה בתגובה כי "המשטרה לא תאשר את כניסת הצועדים במצעד הדגלים ביום ירושלים לעת עתה וזאת משום שבשנה שעברה התפרעו עשרות צועדים. הם הפכו דוכנים של ערבים, שברו חלונות ראווה, תקפו עוברי אורח ערבים, ירקו עליהם, וריססו בצבע חלונות ראווה ושלטים בשפה הערבית". עוד נמסר כי פיקוד משטרת מחוז ירושלים יקיים מחר פגישה נוספת עם המארגנים לבקשתם על מנת לשקול שוב את בקשתם.

ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) אמר כי "ממשלת הליכוד מחלקת את ירושלים. אפילו אולמרט איפשר ריקוד דגלים בעיר העתיקה. הליכוד מקפל את הדגל בירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully