וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב לנכדה של רבין: "אהרוג את כולם למענך"

גלעד גרוסמן

27.4.2010 / 20:32

כתב אישום הוגש נגד תושב נתניה ששלח עשרות מכתבים ותמונות לביתה של נכדתו של רה"מ לשעבר יצחק רבין, נועה בן ארצי רוטמן. בין השאר כתב: "אני מוכן ומזומן תמיד לנישואין בינינו"

המשטרה הגישה היום (שלישי) כתב אישום לבית משפט השלום בתל אביב נגד תושב נתניה בן 48, הנאשם בהטרדתה של נועה בן ארצי רוטמן, נכדתו של ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין. הוא נאשם בפגיעה בפרטיות, מעשה מגונה בפומבי ואיומים.

לפי כתב האישום, בחודש וחצי האחרונים שלח הנאשם לביתה של בן ארצי עשרות מכתבים, שלחלקם הוסיף תמונות ישנות שלו. בנוסף, הוא התקשר אליה לביתה פעמים רבות.

עוד עולה מכתב האישום, כי באחד המכתבים כתב הנאשם: "הנדון: אזהרה חמורה. נועה, כדאי שתתעוררי ותעוררי את כל החברה שלך. יש יתמות, שכול ועוד כהנה וכהנה וכו'. נ.ב. לא כדאי להיות גיבור איתי". במכתב אחר כתב לה: "נועה אהובת לבבי, נפשי ומאודי. אני מוכן ומזומן תמיד לנישואין בינינו. קניתי הכל. אך עדין יש לי אויבים ושנואים מהמשפחה של אבי ואמי ומהרחוב. ביחד נטפל בכל אויבינו ושונאינו. בברכת איש לאשתו".

הנאשם גם מצוטט כמי שכתב לבן ארצי: "מנסים להכשיל בינינו, אל תדאגי, אהרוג את כולם למענך, אני יודע כיצד... רק אני מצטער ובוכה בכי מר שלא הצלתי את יצחק ולאה רבין. אמרתי להם במחשבה מה לעשות, אך לצערי זה היה הגורל".

הנאשם נעצר לפני כשבוע, ולפי כתב האישום, לאחר חקירתו ביצע בעצמו מעשה מגונה בתוך תחנת המשטרה. קצינה שנכחה במקום ביקשה ממנו מספר פעמים להפסיק את מעשיו, ואז הוא איים עליה ואמר לה שאם היא רוצה לחיות שתחשוב על מה שהיא עושה.

בחקירתו במשטרה סיפר שהוא שלח "מכתבי אהבה", וכשלא נענה הבין שבן ארצי אוהבת אותו חזרה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. השופט הורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית, כדי לבחון האם ניתן להעמידו לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully