וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני זונה, ולוקחים לי את הפרנסה

שגיא שרה שלו

28.4.2010 / 10:15

שגיא שרה שלו אינה מתביישת במקצוע הזנות שממנו היא מרוויחה את לחמה, ומתקוממת נגד הצעת החוק שעלולה להפליל את לקוחותיה. "האמינו לי, האנשים האלה אינם ראויים לעונש"

אני שגיא שרה שלו, ואני זונה. אני לא מתביישת. אני אדם שומר חוק המנסה לחיות את חיי.

זנות היא פרנסה טובה. היא מספקת לי את האוכל שאני אוכלת, את הבגדים שאני לובשת, היא מאפשרת לי לשלם שכר דירה. למרות מה שחושבים, הלקוחות שלי הם לא סוטי מין או נצלני נשים אכזריים. העובדה שהם מקבלים ממני שירותי מין, לא אומרת שהם הופכים אותי לחפץ או לסחורה. הם באים לקבל שירות, ואני מספקת להם שירות. אני טובה בעבודה שלי. כשהלקוחות שלי מרוצים, הם אומרים תודה. הם מכבדים אותי כאדם ואני מכבדת אותם. מציעי החוק להפללת הלקוח רוצים להפוך את לקוחותי לעבריינים. הם רוצים להפוך אנשים שאוהבים או שזקוקים למין טוב ומוכנים לשלם על כך, לפושעים. אני כאן כדי להגיד - שמעו אותי. אני יודעת. אני שם. האמינו לי, האנשים האלה אינם ראויים לעונש ואינם ראויים להפללה. גברים יכולים ללכת לזונה מתוך סיבות רבות ומגוונות.

בתרבות הרזון הקיימת, מעטים הגברים שירגישו בנוח להצהיר שהם מעדיפים נשים מלאות. גבר כזה עשוי לבחור לו בת זוג רזה שעומדת בסטנדרט היופי המקובל בחברה, ולממש את ההעדפה שלו לנשים מלאות - אצלי. יש גברים שמפחדים ממין בעקבות טראומה צבאית כזו או אחרת, או לחילופין שנותרו משותקים, אך לא באזורים הנכונים, ולצערנו, רחמנות הנשים ה"נורמטיביות" מושלכת על נשים שנתפסות כלא נורמטיביות (כמוני, לדוגמא). מתוך הניסיון שלי והמקצועיות שלי אני זאת שיכולה להביא אותם למקום אחר - בטוחים בעצמם וביכולתם, גם כיצורים מיניים. האם גם גברים אילו נחשבים בעיניכם כעבריינים?

יש נשים שאוהבות נשים או שמעוניינות להתנסות בחוויה מינית כזו או אחרת, אך מתביישות לפנות לבן הזוג בנושא. גם הן לקוחותיי וגם הן מקבלות ממני שירות. יש אנשים שלא יודעים איך לדבר על סקס או על מיניות, ויש להם שאלות שלא נעים להם להפנות לאחרים, מחשש שישפטו אותם לא נכון או באכזריות, כטבעה של החברה הישראלית, ויש כאלה שהבדידות נמאסה עליהם. יש כל כך הרבה סיבות ויש כל כך הרבה סוגים של לקוחות, וכל אחד ואחד מהם חוטא רק באנושיות. אם זו עברה על החוק, ועל זה אמורים לשבת בכלא, למה אתם עדיין עומדים?

הניחו לי

אני גאה בעבודה שאני עושה ואני שמחה עליה. אני פונה אליכם: אל תקחו לי את הפרנסה. הזכות שלי לפרנסה חשובה לא פחות מהזכות שלכם. אני עושה את העבודה הזאת כבר לא מעט שנים. זנות היא אינה עבירה, ואף פעם לא היתה עבירה בישראל. מי שנחשב עבריין היה תמיד הסרסור. הצעת החוק תהפוך את הלקוחות שלי לעבריינים, ותפגע בפרנסה שלי.

אני אישה, אני זונה, ואני כאן כדי להגיד - הניחו לי לנפשי. תנו לי להתפרנס בכבוד, כאשר הכבוד המדובר לא תמיד תואם אמות מוסר כי אלו יש לזכור משתנות ממקום למקום ומאדם לאדם, אך חשוב שתבדילו בן אדם אנושי שיכול להיות לא מוסרי, לעבריין. חוק להפללת הלקוח, כך מכנים את החוק המדובר. זה נשמע כמו עוד מזימה של הממשלה, לא כמו רצון לעזור, ואולי באמת באותה הצורה יכלו גם לכנות את החוק הזה 'חוק הגנת הנשים', ועדיין הבחירה היתה דווקא במילה הפללה, ואני תוהה למה? למה להפליל?

מדוע לא לטפל בקהילה על ידי חיזוק שירותי הרווחה, יצירת מקומות עבודה, מלגות לנשים שחסרות אופציות לימודים מקצועיים, או עזרה כלכלית לאמהות חד הוריות הבוחרות לעבוד בזנות על מנת לשפר את רמת חיי הילדים.

שימו לב שנייה לפני שאתם מצביעים בעד, שימו לב טוב, כי אתם שולחים אותי לרחוב!

ואני, מה רע עשיתי?

גם לטענתכם אין לי אשם, ואף לטענתכם אני קורבן - קורבן שצריך לשלם וביוקר. ברעב, בצמא, במחסור. הרי בין כל הדיונים לא הועלתה ולו אלטרנטיבה אחת, לא נמצאו מקומות עבודה, ולא ניתנה ולו מלגת לימודים אחת בודדה!

שלכם בכנות, הזונה שגיא שרה שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • חוק
  • זנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully