וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-סנע: "קדאפי? ישראל האויבת של עצמה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

27.4.2010 / 17:58

ח"כ טלב א-סנע דחה את הביקורת שהוטחה במנהיגי הציבור הערבי בישראל, לאחר שנפגשו עם שליט לוב. "הליכוד ונתניהו הם אשר סיכלו את פתרון שתי המדינות, ומקדמים פתרון שקדאפי דוגל בו"

ח"כ טלב א-סנע דיבר היום (שלישי) בכנסת ודחה את הביקורת נגדו ונגד חברי הכנסת שיצאו לביקור בלוב ונפגשו עם מנהיג המדינה קדאפי. א-סנע תהה על "הסערה המהומה וההסתה הפרועה" שהופנו כלפי חברי הכנסת הערבים.

"מדוע הצביעות הזו?" שאל א-סנע. "כאשר יהודים מבקרים במרוקו זה מותר וכשאנו מבקרים בלוב זה אסור? אנחנו ולוב זה לאום אחד, תרבות אחת, היסטוריה אחת, שפה אחת. לבקר שם זה הדבר הכי טבעי, לא לבקר זה הדבר התמוה", אמר.

"האויב של ישראל זה לא לוב או קדאפי אלא ישראל עצמה", אמר א-סנע והוסיף כי לדעתו "הרבה מהמסיתים מתפוצצים מקנאה והיו מתים לקבל הזמנה לביקור בלוב. תקשיבו לדברים החשובים שאמר קדאפי במהלך הפגישה: 'אין לנו בעיה עם יהודים יש לנו בעיה עם הציונות', לגבי הצעתו לפתרון מדינה דמוקרטית אחת. הליכוד ונתניהו הם אשר סיכלו את פתרון שתי המדינות, ומקדמים פתרון שקדאפי דוגל בו".

הפגישה של בכירי הציבור הערבי בישראל עם שליט לוב נערכה ביום ראשון. הפגישה כללה ארוחת ערב משותפת באוהל האירוח של קדאפי בעיר סירת. קדאפי הדגיש את חשיבות הביקור וציין כי "אנחנו לא נגד היהודים, אלא נגד הציונות".

  • עוד באותו נושא:
  • טלב א-סנע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully