וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול בבת ים: צעיר נפצע קשה מירי

איילה חננאל

27.4.2010 / 17:15

צעיר המוכר למשטרה נורה בעת שישב ברכבו בחניון הסמוך לבי"ס בבת ים. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור מבצעי הירי והשכנים מתלוננים: "יורים פה חופשי בעת שתלמידים חוזרים מביה"ס"

צעיר בן 23 נפצע בצהריים (שלישי) באורח קשה מירי שבוצע מרכב חולף בבת ים. הדובר המבצעי של מד"א זכי הלר מסר כי צוות טיפול נמרץ שהגיע למקום טיפל בפצוע עם פגיעות ירי בבטן ובגפיים ופינה אותו במצב קשה לבית החולים וולפסון בחולון. למשטרה נודע על רכב שנראה נמלט מזירת האירוע והיא החלה בסריקות אחריו. עוד נמסר כי הפצוע, תושב בת ים, מוכר למשטרה והינו בעל עבר פלילי בעבירות רכוש וסמים. במשטרה מעריכים כי מדובר בניסיון חיסול, על רקע סכסוך בין עבריינים.

מחקירה ראשונית עולה כי הצעיר נורה בעת שישב עם חבר נוסף ברכב שחנה בחניון הממוקם בסמוך לביתו, הנמצא גם בסמוך לבית ספר. רכב שחלף במקום ובו מספר חשודים, עצר בסמוך לרכב בו הצעיר שנורה וחשוד אחד או יותר יצאו מהרכב וירו מספר יריות שפגעו בבטנו וברגליו.

שוטרי מרחב איילון עצרו את החבר עמו ישב הקורבן ברכב. לפי החשד הרקע לניסיון החיסול הינו סכסוך על הלוואות בשוק האפור. בנוסף נבדק החשד כי לניסיון החיסול הנוכחי ישנו קשר למקרה דומה שאירע בשבוע שעבר, במסגרתו נורו מספר יריות לעבר אדם המוכר למשטרה בעת שהתהלך ברחוב יחד עם אשתו ההרה. במקרה זה האיש לא נפגע וטרם נעצרו חשודים במעשה.

ניסיון החיסול שאירע היום זעזע רבים מתושבי העיר שבשנתיים האחרונות אירעו בה לא פחות משלושה חיסולים ביניהם נסיון החיסול בלב חוף טובגו שיועד על פי החשד לפגוע בעבריין רמי אמירה, אך נטל את חייה של מרגיטה לאוטין שגססה למוות לעיניי ילדיה וחיסולו של מור אגרבלי, שאירע לפני כשלושה חודשים. בנוסף אירעו בעיר עוד עשרות ניסיונות חיסול. גורמים במשטרת מרחב איילון אמרו כי "במסגרת ניסיונות החיסול יורים העבריינים אחד בשני לאור יום, בלב שטח פתוח וציבורי מבלי להתחשב באזרחים הרבים שהן מסכנים". השכנים המתגוררים בסמוך למקום בו אירע היום ניסיון החיסול זעמו על העבריינים שלדבריהם, "פתחו בירי בסמוך לבית ספר, בעת שברחוב התהלכו תלמידים בדרכם חזרה לביתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully