וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוע מהלב: הנער החולה יפגוש את רונאלדו

גיל סימה

27.4.2010 / 19:07

תלמידי ביה"ס עלומים ברמת השרון ינסו להגשים את רצונו של נער בן 14 החולה בסרטן. התלמידים פועלים לגייס תרומות על מנת לאפשר לנער לצפות במשחק של ריאל מדריד

תלמידי חטיבת הביניים "עלומים" ברמת השרון החליטו להירתם להגשמת חלומו של נער חולה סרטן בן 14, להיות נוכח במשחקה של קבוצת ריאל מדריד במגרשה הביתי. לטובת העניין, יקיים בית הספר ביום שישי הקרוב הפנינג שכל הכנסותיו יועברו לרכישת כרטיס עבור הנער.

מבצע ההתרמה נערך בשיתופה של עמותת משאלת לב, הפועלת לסיוע לילדים בגילאי 3-18 החולים במחלה הקשה, שיש בה סיכון ממשי לחייהם. בין מטרותיה המוצהרות של העמותה נמצא גם פרויקט הגשמת המשאלות. בכך מבקשת העמותה לספק לילדים ולבני משפחותיהם חוויות של הנאה במהלך תקופה קשה זו בחייהם.

במסגרת האירוע המתוכנן, כל אחת מהכיתות בחטיבת הביניים נרתמה להקים דוכן יצירה ומכירת משחקים. כמו כן, יתקיימו במתחם בית הספר הופעות, הגרלות נושאות פרסים ועמדת די.ג'יי. יו"ר מועצת התלמידים בחטיבת הביניים, שני דים, ציינה כי אחרי שנים של הפסקה הוחלט לצאת לפרויקט של משאלת לב. "זוהי תרומתנו הקטנה להגשמת חלום גדול", אמרה.

בית הספר קורא לתושבי רמת השרון והסביבה להגיע ליום ההתרמה, להסתובב בין עשרות הדוכנים ולתרום מנדיבות ליבם למען שליחת הנער לצפייה בקבוצתו האהובה במגרשה הביתי.

ההפנינג יתקיים ביום שישי הקרוב, 30 באפריל, בין השעות 10:00-12:30 בחצר בית הספר ברחוב טהון, רמת השרון. לפרטים ניתן להתקשר ל-03-5495374.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully