וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסה לחטוף פעוט של "אם לא צנועה"

רמי שני

27.4.2010 / 13:45

אברהם ארמה מאשדוד מואשם כי ניסה לחטוף פעוט מעגלת אמו, מכיוון שזו לא היתה לבושה בצורה צנועה מספיק לטעמו. בנוסף איים ארמה על עוברי אורח ואף תקף שוטרים שהגיעו למקום

בבית משפט השלום בבאר שבע הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד אברהם ארמה, בן 44 תושב אשדוד, באשמה של גניבת קטין, תקיפה ואיומים ותקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו. על פי כתב האישום ניסה ארמה לחטוף פעוט מעגלה ברחוב החרצית בעיר מכיוון שהאם לא התלבשה בצניעות מספקת לדעתו.

לפי כתב האישום הרים ארמה את הפעוט והוציאו מהעגלה תוך שהוא צועק "אין לך כיסוי ראש". ארמה אף איים לשרוף את בתיהם של עוברי אורח אשר נחלצו לעזרת האישה. הוא צעק לעברם: "כולם ילבשו בסופו של דבר כיפה וילכו לבית הכנסת!".

עוברי האורח הצליחו לשחרר את הפעוט מידיו והזעיקו את המשטרה למקום אך ארמה תקף את השוטרים וירק לעברם. כאשר הובא לחקירה הצמיד ארמה גפרור בוער לידו של אחד השוטרים וגרם לו לכוויה.

ארמה לא הודה בהאשמות המיוחסות לו. המשטרה ביקשה מבית המשפט לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית, כדי לבחון אם הוא כשיר לעמוד לדין. גורמים במשטרה אמרו שמדובר באדם המוכר כמעורער בנפשו. בשעת החקירה הוא חזר כל הזמן על דרישתו מהסובבים לחבוש כיפה על הראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully