וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר זוכה מניסיון רצח בגלל התקף אפילפסיה

גלעד גרוסמן

27.4.2010 / 10:39

צעיר בן 25 זוכה מחמת הספק לאחר שהואשם בניסיון לרצוח מתנדב במשטרה. השופטים קיבלו את טענת הצעיר שחנק את המתנדב במהלך התקף אפילפטי ולא היה אחראי למעשיו

בית המשפט המחוזי בתל אביב זיכה אתמול (שני) מחמת הספק צעיר שהואשם בניסיון לרצוח מתנדב במשטרת התנועה בגבעתיים. הצעיר בן ה-25 הואשם, שחנק את המתנדב אשר סירב לבטל דו"ח שכתב לו והיה צורך בארבעה שוטרים על מנת להפריד בין השניים. השופטים קיבלו את טענתו כי חנק את המתנדב במהלך התקף אפילפטי ולכן לא היה אחראי למעשיו.

על פי כתב האישום, במאי 2004 כתב מתנדב משטרת התנועה דו"ח לצעיר וסירב לבטלו למרות הפצרותיו של הנאשם. לאחר מכן חיכה לו הנאשם מחוץ לתחנת המשטרה בגבעתיים. כאשר המתנדב יצא ונכנס לרכבו הפרטי, תקף אותו הנאשם והחל לחנוק אותו תוך שהוא אומר לו שוב ושוב "אני אהרוג אותך". המתנדב הצליח לצפור ואז מיהרו לרכב ארבעה שוטרים אשר נאבקו עם הנאשם והצליחו להפריד בין השניים ולעצרו את הנאשם.

הצעיר טען באמצעות פרקליטו, עורך הדין ירום הלוי, כי הגיע למקום כדי לשוחח עם המתנדב וכי כאשר ראה אותו לקה בהתקף אפילפטי. הוא אמר כי הדבר הבא שהוא זוכר הוא שהשוטרים תקפו אותו וכי הכה אותם מתוך הגנה עצמית. "ראיתי אותו וקיבלתי בלאק אאוט ואז אני יודע ששכבתי בתוך הרכב שלו ושהיו שוטרים. מעבר לזה אני לא זוכר מה היה", אמר הנאשם במשפטו.

שורה של מומחים רפואיים העידו במשפט על עברו של הנאשם, שסבל בעבר משורה של התקפים אפילפטים ואמרו לשופטים כי ההתקפים מאופיינים בפעולות שחוזרות על עצמן באופן אוטומטי וכי לפיתת השוטר והחזרה על הביטוי "אני אהרוג אותך" יכולים להיחשב כמאפיינים של ההתקף. השופטים כאמור קיבלו את הטיעון והחליטו לזכות את הנאשם מחמת הספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully