וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך בשבוע מעצר החשוד ברצח אישתו בת"א

איילה חננאל, מערכת וואלה! חדשות

26.4.2010 / 21:20

בית משפט השלום בת"א האריך בשבעה ימים את מעצרו של דמיטרי בורננקו החשוד כי רצח במהלך הלילה את רעייתו אירנה. במשטרה חושדים כי המעורבים ברצח שתו לשוכרה

מערכת וואלה!

מעצרו של דמיטרי בורוננקו החשוד ברצח אישתו אירנה בורוננקו הלילה, הוארך הערב (שני) בבית משפט השלום בתל אביב בשבעה ימים. לבקשת הסניגורים הוצא צו איסור פרסום על שמם וזהותם של שתי החשודות הנוספות שמעצרן הוארך בשלושה ימים. לפי החשד דקר בורננקו את אשתו למוות לאחר שבעת בילוי עם חברים שהגיעו לביתם שתו לשוכרה התפתח ביניהם ויכוח ובהלכו לקח סכין ודקר אותה בבטנה חמש פעמים. החשודים מיוצגים על ידי עורכי הדין איתי בן נון, קטיה צווטקוב ואורית חיון מטעם הסנגוריה הציבורית .

גופתה של אירנה נמצאה בדירתה. צוות מד"א ושוטרים ממרחב יפתח הגיעו לדירת האישה, ברחוב התקווה בעיר, שם מצאו את הגופה, כשעליה סימני דקירה. עוד לפני הרצח התלוננו השכנים על רעשים שבקעו מהדירה. שוטרים שהגיעו למקום ביקשו מיושבי הדירה, שלוש נשים וגבר, שככל הנראה היו שיכורים, לשמור על השקט ועזבו. פחות משעה לאחר מכן בוצע הרצח. המשטרה עצרה את החשודים.

הדובר המבצעי של מד"א זכי הלר מסר כי התקבל דיווח על אישה הנמצאת לכודה בדירתה וכי הצוות שהגיע למקום מצא את האישה כשבבטנה חמישה סימני דקירה. לדברי הלר, לאחר מספר ניסיונות החייאה לא נותר אלא לקבוע את מותה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully